Love+ Care = Mother ♥♥ 

 

 Love + Fear = Father ♥♥ 

 

 Love + Help = Sister  ♥♥ 

 

 Love +Fight = Brother ♥♥  

 

 Love + Life = Wife/ Husband 

 ♥♥

 

 

 Love +Care +Fear + Help + Fight + Life = Friend 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
علی صدر دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.asanmobile.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم در صورت تمایل لطفا سایت ما را با عنوان پرتال جامع موبایل و با آدرس
www.asanmobile.com
در وبلاگ خود لینک کنید سپس با همین ایمیل به ما اطلاع داده تا در اولین فرصت لینک سایت شما را قرار دهیم .

موفق و سربلند باشید

علی دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

very good ali.thanks a lot

قابلی نداشت

مینا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ب.ظ

باز دوباره ازاین جمله ها نوشتید که من نتونم ساکت بمونم
من نظرم درمورد دوست واقعی عوض نشده!! دور وبرآدما دوست هست ولی به نظر من هیچ دوستی نمیتونه همه اینهایی ک گفتید باشه! ولی مادره آدم یه دوست واقعیه :S004:]
مادری که پدره
مادری که برادره
مادری که خواهره
مادری که نفست میشه وقتی نفس کشیدن برات سخت میشه
مادری که امیدت میشه وقتی دنیابرات تنگ میشه
مادری که نردبان میشه که حتی روش پا بذاری ولی بالابری
مادری که توسختیهات پشتتو خالی نمیکنه(کاری که 99%دوستا این دوره انجامش میدن)
مادری که هرفداکاریی میکنه و توقع جبران کردن تو رونداره
به نظر من
مادر=Love +Care +Fear +Help + Fight + Life

هرکسی یه بهترین دوستی داره
خوش به حالت که بهترین دوستت مادرته
حواسمون باشه رو پله های نردبون بهترین دوستمون متوقف نشیم و فقط نگاه کنیما!!!
البته جسارت نشه ها کلی عرض میکنم

مرضیه طالبیان سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ

با مینا موافقم
شاید بشه دوستو با چندتا کلمه و مثبت ومنفی فرمول کرد ولی خانواده رو نه!

هادی عطاری سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ

عالیه ولی ۱ چیز کم داره!!!!
هر چی میرفتم پایین تر بیشتر منتظر اسم خدا بودم شاید بهتر بود آخرش اینو اضافه کنی:
God=Mother+Father+Sister+Brother+Wife/Husband+Friend+Other


LOVE=GOD

سبزینه(مهمان وبلاگ ) یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
سرزده اومدم تا مطلبی رو بخونم این نوشته رو دیدم خیلی از مطلبتون خوشم اومد.جالب بود ولی بقول دوستتون جای خدا خیلی خالیه چون به اندازه ی همه ی نداشته هامون هست.بازم ببخشید سرزده اومدم.اگه مطالبی از این دست دارین ممنون میشم برام ایمیل کنین
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد