حسرت نامه!

هفته پیش جاتون خالی مشهد بودم رفتم کافی نت یه سر بزنم به دنیای اینترنت دیدم حدود 40-50 نفر ریختن تو این کافی نت. حالا نگو همه اومده بودن واسه انتخاب واحد! هر کسی یا با نفر کناریش یا با تلفن داشت صحبت میکرد!

در مورد چی فکر میکنین؟


در مورد اینکه:

- چه درس هایی برداریم؟

- با کدوم استاد؟

- کدوم شعبه؟

- چه روزی از هفته رو خالی کنیم؟

.

.

.


 رفتم تو سایت دانشگاه ، قسمت دروس ارائه شده ترم...

یه نگاهی به درسا کردم...  و یه آهی از ته دل کشیدم و کلی حسرت...

نظرات 27 + ارسال نظر
۲ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

۸۸ شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ

. یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

این بود آرمان های امام راحل؟

. یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

راستی سوغاتی برامون چی اوردی؟

کلی دعاتون کردم!

کمپین طرفداران حسین آزاد شده یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

و اینک حسین به وبلاگ باز می گردد. به افتخار حسین: o e o
ما منتظر پستات هستیم هیچ جا نمی ریم همین جا هستیم

کمپین طرفداران حسین آزاد شده(99999999999 نفر این را می پسندند)

برنامه برفک از صدای اصفهان یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ

سوال جنجالی این هفته: شخصیت خوب این هفته کیست؟( لطفا گزینه های الکی پلکی اضافه نکنید. رای گیری تا شش ساعت دیگر پایان می پذیرد)
1- حسین آزاد شده به خاطر بازگشتش به وبلاگ
2- مرضیه طالبیان به خاطر داشتن بیشترین پست
3- افشاری به خاطر مورد عنایت بچه ها قرار گرفتن
4- اونایی که محلی از اعراب به این وبلاگ نمی ذارن
5- امام راحل و آرمان هایش
6- استاد فادرانی

7- علی شریعتی

حمیدرضا علی پور یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

دیگه تصمیم گرفتم در مورد برنامه این ترمم با دوستام که دانشگاههای دیگه هستن صحبت نکنم.به هر کی میگم با 13 واحد کل هفتم پره اول که باورش نمیشه بعدشم کلی می خنده به گروهمونو برنامه ریزش

اصن یه وضی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

عنی گند بزنن به این انتخاب واحد

Mr. Smith دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

نه آقا توهین نکن به استاد ها و گروه مکانیک اصفهان
ما بهترین استادها رو داریم خیلی خوبن
فقط چند تا نقطه ضعف کوچولو از جمله
بی سوادی
نحوه تدریس و ارزشیابی مزخرف
نحوه برخورد با دانشجو به صورت حیوان
برنامه ریزی درسی مزخرف
شعور اجتماعی زیر صفر
عدم مسئولیت پذیری
ابنلا به سادیسم
کینه ای بودن
خاله زنک بودن
و.....
دارن که اونم به علت اینه که دوران بچگی سختی گذروندن
پس بیایید همه با هم یک جشن بزرگداشت برای این اساتید بگیریم و از زحمات بی دریغشون در تخریب دانشجو تقدیر کنیم

مشکلات گروه رو میشه حل کرد. یه برنامه ریزی خوب میخواد. من فکر میکنم اگه نظرات دانشجوها رو میشنیدن شاید خیلی از مسائل حل میشد!

تکبیر دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

تکبیر!

?where is my vote دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

رای من حسین آزاد شده
{کمپین حمایت از حسین آزاد شده برای تصدی مدیریت گروه مکانیک دانشگاه اصفهان} ( 9999999999 نفر این را می پسندند)

پرسپولیس شیره! دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

راستی این هم به عشق ارتش سرخ O e O
ایشالله استقلال دوباره 6 تایی بشه

علی کریمی سروره فرهاد مجیدی

agha in che rabti dare?

هووووووووووورا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

گفتیم یه وقت داری می ری اونجا یدونه بوق هم واسه ما بزنی
قرمزته
هی نگو آقا شاید من خانم باشم

اقا که میگم یه اصطلاحه! دیدم بعضی وقتا که دخترا به هم میگن اقا!

یکی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

با سلام
دوستان کاس علم مواد خیلی زود پر شد!!!تو حذف اضافه دوباره ارائه نمیکنن؟؟؟؟

پاسخ قاطع پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

برین پیش مدیر گروه با ایشون صحبت کنین. ولی اگه برین فکر کنم بشه کاری کرد

واالا با این نوناشون پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

حیف که استادا هم به اینجا سرمیزنند وگرنه ۴تا فحش به حسن پور و افشاری میدادم!
اون کسی که اینارو به عنوان استاد استخدام کرده واقعا خیانت کرده!

یکی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

با سلام
اگه با صحبت کردن با مدیر گروه میشه کاری کرد خواهش میکنم هر کی علم مواد و کارگاه جوش کاری و ورقکاری نتونسته بگیره با مدیر گروهمون صحبت کنه شاید اگه تعداد زیاد بشه دوباره ارائه کنن.
آخه من نتونستم بگیرم واحدهام خیلی کم شد.

کمپین افزایش روحیه بچه ها جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

گریه نکن ! ناز ی نازی
تو برو با مدیر گروه صحبت کن ما ازت حمایت می کنیم
ولی زورتو بزن تو می تونی! مدیر گروه قبول می کنه


ولی دیگه اینجا کامنت نذار. سالی یکی دو نفر ازین وبلاگ رد می شن. کسی به حرفت گوش نمی ده

من باید برم صحبت کنم! پس انجمن علمی کارش چیه! فقط که کارشون این نیس که جشن برگزار کنن! البته کارای زیادی انجام دادن ولی برای گروه نوپای ما کمه!

عکس العمل جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

- واالا با این نوناشون

- والا

کمپین دانشجویان خواستار سوغاتی از شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

ما از حسین آزاد شده به عنوان سوغاتی ،باقلوای یزدی می خواهیم

کمپین دانشجویان خواستار سوغاتی از حسین آزاد شده( کل دانشجویان مکانیک دانشگاه اصفهان این را می پسندند)

دیگه دیر شده! هفته پیش از یزد زدم بیرون! تا حالا شمال بودم! الانم تهرانم! از همین جا هم میام اصفهان

باقلوا خور شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

ما منتظر باقلوا هستیم هیچ جا نمیریم همین جا هستیم

ما در غم تو شریکیم شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

تسلیت
.
.
.
.
.


ولی همیشه قرمزته

قرمزتههههههههههههههههههههههههه

هیچ وقت دیر نیست شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

ما سوغاتی می خوایم. بدون سوغاتی بیای اصفهان رات نمی دیم

یکی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام بچه ها
من رفتم پیش دکتر حسن پور برای اینکه کارگاه جوش کاری و ورقکاری یه شعبه اضافه کنن.گفتن اگه متقاضی زیاد باشه اضافه میکنن.فعلا فقط من متقاضی بودم.خواهش میکنم اگه کسی می خواد بره بهشون بگه.
با تشکر

۱. جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

yeki be dade in falak zade weblog berese?

whrer are u? سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

بابا چرا دیگه فعالت نمی کنید؟در اینجا رو گل بگیرید لطفا.قبلن نویسنده ها فعال تر بودن.چیه دیگه پست نمی ذلرید؟(خطابم به آزاد شده طالبیان و دهقان)

m سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.mahdimoqbel.blogfa.com

سلام
با عنوان "مهندسی مکانیک جامدات"لینکم کنید و خبر بدین تا لینکتون کنم

منتظرتونم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد