مبارک باشه!

پارسال همین موقع بود که یه نفر تصمیم گرفت یه حرکتی واسه این گروه مکانیک انجام بده. دسش درد نکنه. پارسال تابستون خیلی اینجا شلوغ شد . بعد از یه دوره سکوت باز بچه های فعال 88 پررنگش کردن ولی با افتتاح وبسایت اینجا باز خلوت شده. البته من پیشنهاد دادم که تالارهای گفتمان اونجا رو فعال کنن ولی رئیس بزرگ مخالفت کردن...

در هر صورت وبلاگ جون تولدت مبارک. ایشالا صد سال زنده باشی!

نظرات 17 + ارسال نظر
خوشتیپ ترین88 سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

HAPPY BIRTHDAY WEBLOG

88 سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

فووووووووووووووووت....
فووووووووووووووووت....
فووووووووووووووووت....
بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

88 سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

راستی رییس بزرگ بار آخرت بود رو حرف این حسین حرف زدی ها!

قابل توجه رئیس بزرگ!

مرضیه طالبیان چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

تولد وبلاگمون مبارک!

۸۸ چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

تولد وبلاگ وعید فطر مبارک

علی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.asanketab.blogfa.com

مدیر محترم وبلاگ - سلام
من یک دانشجوی اصفهانی هستم - من دوستان خوابگاهی و شهرستانی زیادی تو دانشگاه دارم اما وقتی اول ترم میشد و مشکلات اونا رو تو تهیه کتابهایی که استاد معرفی کرد دیدم تصمیم گرفتم یه وبلاگ بزنم اما کلی وقته اینو ساختم اما چون به کسی نگفتم بلا استفاده مونده - من هدفم فقط خیر بوده و اصلا تبلیغ و این چیزا نیست واسه همین ازتون میخام اگه ممکنه ادرس وبلاگم رو به هرکی تو اصفهان درس میخونه و میتونین بهش بگین , و به دوستانتون اگه دیدین درست میگم ایمیل کنید - ممنون - www.asanketab.blogfa.com

ناراضی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

بابا جدیدا این وبلاگ خواب تشریف داره؟ جدیدا پست کم می ذارین! یکم فعال باشین

چرا خودت کاری نمیکنی؟

سوال فنی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

راستی این جند نفری که اسمشون تو دروس ارایه شده ترم جدیدن اعضای هیات علمیه جدیدن؟

یه نفری هستم دیگه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

بچه ها لطفا اگه اطلاعاتی در مورد اساتید معارف و ادبیات و تربیت دارین به ماهم بگین. با کیا بردارم خوبه؟

قلی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

جون ما در این وبلاگ رو تخته کنید. پست که نمی ذارید هیچ ! بچه ها هم بدون نام کامنت می ذارن.وبلاگه داریم؟

داشتم رد می شدم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

حسین یکم فعال باش! پستای بیشتر بذار ! رکورد مرضیه رو بزن !

دیگه از ما گذشته! میدونو دادیم به جوونا!
در ضمن!کمیت واسم مهم نیس کیفیته که مهمه!

افشاری هستم امری بود؟ جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ

نامردا این قدر زیراب منو نزنید تو این وبلاگ

افشاری هستم امری بود؟ جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

راستی تولدتون مبارک

اصن یه وضی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

یعنی گند بزنن به این انتخاب واحد

محمد حسین صادقی نیا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.matarsak94.blogfa.com

سلام من یه دانش آموز سال جهارمی ام میخوام مکانیک قبول شم راهنماییم کنید با تشکر

کانون دانشگاه گلپایگان یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام وبلاگ قشنگی دم بچه ها مکانیک گرم سر بزنی خوشحال میشم
لینکمون کنی دادا خیلی خیلی خوشحال میشم

سمر مهندسی بهداشت محیط اصفهان پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://evil-sam.blogfa.com

وب قشنگی دارین ولی بنظر من باید یکم موضوعاتشو متنوع تر کنین... خیلی درسی شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد