هواپیمای مدل - بخش دوم

خب بعد از پست اول و استقبال بی نظیر و بی سابقه ای که از طرف همه بچه های گروه صورت گرفت(!!!) ، بر ادامه ی این مبحث بیش از پیش مصمم شدم به صورتی که اگه دیگه آسمون هم به زمین بیاد و زمین هم به آسمون بره کسی جلودارم نیست برای ادامه این کاری که شروع کردیم!!!!!!!!  پس حالا با جدیت هر چه تمام تر دنباله بحث رو پی میگیریم:

توی پست قبلی کمی در باره تاریخچه و وضعیت هواپیمای مدل در ایران حرف زدبم وتوی این پست قصد داریم اگه خدا بخواد در باره انواع هواپیما های مدل و برخی از تعاریف و یا اصطلاحات رایج در این زمینه گپ بزنیم

ادامه مطلب ...

تکنولوژی خودرو

سلام 

راستش خب من خودم هم رباتیک روخیلی دوست دارم ولی عملیش رو نه تئوری. 

وبه تکنولوژی خودروتازه علاقه پیداکردم وسعی میکنم مطالبی رو که خودم درطول هفته یاد گرفتم به طورخلاصه هر چهارشنبه  به اطلاع دوستان عزیزم برسونم. 

از بچهایی هم که رباتیک مدنظرشون بود معذرت می خوام. 

انشالله بتونم یه تاثیر حتی درحداپسیلون روی اطلاعات خودروتون بذارم. 

ازهمتون ممنونم 

ادامه مطلب ...

نظر سنجی؟!

با سلام 

بنده سریه دوراهی گیرکردم وگفتم بهتره که ازدوستان کمک بگیرم  

به نظرشماتووبلاگ گروه درباره رباتیک مطلب ارائه کنم یا تکنولوژی خودرو؟؟؟ 

حل المسائل انتقال حرارت اینکروپرا ویرایش چهارم

جا داره از دوست خوبم محمد شاهانی تشکر کنم که این حلل رو در اختیارمون قرار داده.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب ...

آغاز آموزش مبحث هواپیمای مدل

به نام خدا

جهت فعال تر و علمی_کاربردی تر شدن وبلاگ گروه تصمیم گرفتم تا طی یه برنامه ی تقریبا هفتگی مطالبی را که در مورد هواپیما های مدل به نظر موثر میاد و طی یکسالی که روی این موضوع  با همکاری تعدادی از بچه های 87 کار کردیم تجربه شدند رو در اختیار علاقه مندان این زمینه قرار بدم . امیدوارم که بتونم مطالب راضی کننده و تا حدودی  کامل رو در اختیارتون بذارم.

 

 

ادامه مطلب ...