مرغ ،مرغ است .

از قدیم گفتن مرغ همسایه غازه!

نه مرغ ما آقا!

اینو به دلیل سوال جوابهای اخیری که توی وبلاگ اتفاق افتاده میگم! من نمیدونم اون کسی که پاسخ سوالا رو میده کی هستش اما، با همه ی نظراتش موافق نیستم به همین دلیل از بچه ها می خوام هر کدوم نظرشون رو در مورد مکانیک  دانشگاه اصفهان بنویسند!

نظرات 84 + ارسال نظر
خدادادزاده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ق.ظ

سلام. اون سوالایی رو که اون دو دانشجو (دانشگاه تهران و شهر کرد) پرسیدن من جواب دادم. اگه منظورتون اون دو تاست بعد اون وقت با چیه اونا مخالفین ؟!

پس بگو ! من به دلایل امنیتی نمی تونم اینجا بگم اما کوچکترینش اینه که الان دیگه جمشید سمیعی دانشگاه اصفهان تدریس نمی کنه! شما باید حداقل ۳ ترم دیگه اینجا میموندید تا بتونید به این سوالا درست جواب بدین!

خدادادزاده شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

خوب خانم طالبیان متن رو درست نمی خونین همینه دیگه. برید دوباره بخونید حداقل این یه مورد رو بد خوندین
لطفا بقیه موارد هم بهم ایمیل کنید.یه جوری می گید سه ترم دیگه که انگار همین یه سال کافی نبوده برای شناخت مکانیک اصفهان. در ضمن من هنوز هم از بچه ها به طور مستمر جویای حال اونجا هستم . ولی منتظرم بهم بگین با چیش مخالفین؟!

مریم از وب همسایه پایینی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://botany89-ui.blogfa.com

وای.....
چقدر اینجا بحث داغه!
خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید.

f.y سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

من در اینجا موافقت خودم رو با گفته های اقای خدادزاده اعلام میکنم.

خدادادزاده چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ق.ظ

ممنون از حمایتتون خانم
ولی فامیل رو درست بنویسین . یه "اد "جا انداختین

خانم طالبیان پیشاپیش این شکست رو خدمتتون تسلیت عرض می نمایم

عجیبه که همه ی نظرات با یک ip داده می شن!

. چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://iums.mihanblog.com

http://iums.mihanblog.com

f.y پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

ا مرضیه راس میگی, نمیدونم چرا؟ شاید ایشون هم مشترک شاتل هستند!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

نظر دقیقا در چه مورد مکانیک دانشگاه اصفهان؟ اساتید و امتحانا؟
میانگین معدل را که آقای خدادادزاده خیلی پایین گفتن فکر کنم حداقل روی ۱۵ باشد!

بله در مورد اساتید و امتحانا!

خدادادزاده جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

آره، منم از شاتل استفاده می کنم

- جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

به نظر من مکانیک اصفهان اوضاعش واقعا افتضاحه! اعضای هیات علمیش که سابقه ی تدریس قبلی ندارن و همین که درسشون تموم شده استاد شدن البته به غیر از دکتر احمدی کیا و پور سینا که اونا هم البته تو همدان و شهرکرد درس می دادن و دانشگاه های معتبر هم قبلا نبودن. دکتر حسن پور و افشاری که واقعا نمی دونم چطوری استاد شدن. درس دادنشون که افتضاحه و این افشاریه هم فقط به رابطه نگاه می کنه و نمره می ده حالا یکم دکتر احمدی کیا از بقیشون بهتره. در ضمن اینجا استاد تمام هم نداریم. کلا جو دانشکده مهندسی هم واقعا افتضاحه. خواهشن یه نیگا به دپارتمان مکانیک بندازین. کلا 10 متر هم نمیشه. بچه ها وارد کارهای عملی –پژوهشی نمیشن. در ضمن به قول این آقا کلا هر چی گذاشتن هم باید برداریم. تازه خدا بخیر کنه اگه کسی درسی رو بیفته که اون موقع باید یه سال صبر کنه که اون درسه دوباره ارایه بشه مگه اینکه شانس بیاره و ترم بعد اون درسو ارایه کنن. در واقع به جای انتخاب واحد ما اینجا تحمیل واحد داریم. واقعا من از این دانشجویای ارشد تعجب می کنم چطوری جرات کردن این جا رو انتخاب کردن. الان شما ببینید همین شیراز خودمون وقتی می گی رشته های مهندسی دانشگاه شیراز همه ازش تعریف می کنن ولی اینجا حتی مردم اصفهان هم خبر ندارن که اصفهان مکانیک داره. موقع قبول شدنم واسه 200 نفر توضیح دادم صنعتی نه خود اصفهان قبول شدم. تازه تو خوده دانشگاه هم هنوز نمی دونن اینجا مکانیک داره.امتحانا واقعا گلابه اینجا! من خودم مسایل آسون رو کار می کنم و همیشه بالای 17 می شم . دوستم الان تو صنعتی اصفهانه خیلی خیلی از من مسایل سخت تری حل می کنه و بیشتر می خونه همیشه حدود 14-15 می شه. ولی در کل به نظر من چون اسمش اصفهانه و تو منطقه ی خوبی از شهره جا برای پیشرفت داره فقط باید بیشتر بهش برسن و هر کی هر کی رو هیات علمی نکنن فقط من از شماها می خوام واقعا صدای ما رو به گوش مسیولین دانشگاه برسونین که بابا خود مردم اصفهان خبر ندارن اصفهان مکانیک داره! بابا یکم تبلیغ کنین! حالااین همایش تابستون خوبه ولی بیشتر از این نیاز دازه روش کار بشه. الان دانشگاه صنعتی دانش آموزان برتر دبیرستان ها رو برده تور دانشگاه گردی برای تبلیغ ! همین کارا رو می کنن که رتبه های خوب میرن اونجا !در کل من به مکانیک دانشگاه اصفهان رتبه ی 10 رو می دم در بین مکانیک های ایران. (بعد از دانشگاه های تهران و صنعتی اصفهان و شیراز و فردوسی و تبریز). به امید روز هایی روشن برای مکانیک اصفهان!!!!

؟؟؟؟؟؟؟ شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

منم با این کامنت بالایی موافقم

لطفا از این سایت دیدن فرمایید

م. س سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ

چقدر وبلاگتون با حاله !

دانشجوی مکانیک دانشگاه شهرکرد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

با سلام
من اصلا به سطح دانشگاه و گروه کاری ندارم و نداشتم حتی تو درخواست مهمانیم اول دانشگاه اصفهان را زدم بعد صنعتی اصفهان چون دانشگاه اصفهان تا خونمون با ماشین فقط ۵ دقیقه راهه.توی این یک سال که هی رفتم شهرکرد و اومدم واقعا پدرم در اومد.
آنقدر اذیت شدم که حتی حاظر بودم بیام کامپیوتر یا راه آهن یا حتی رشته های علوم پایه اصفهان ولی مدیر گروهمون درخواست تغییر رشته رو برام امضا نکرد.الانم اگه کار مهمانیم درست بشه باید معدلم بالاتر از میانگین گروه بشه تا انتقالی بشم.به نظر شما در صورت گرفتن مهمانی درس های عمومی و معادلات را با کی بگیرم بهتره؟؟؟؟
خواهش میکنم راهنماییم کنید.

معادلات رو با خانوم محبوبه رضایی بگیرید! عمومی هم فقط میتونم بگم با خیراللهی نگیرید :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

آقای کامنت طولانی خیلی بی انصافی.
منم دانشجوی همین رشته و دانشگاهم اما به نظرم اساتید عالی ای داریم، تقریباُ همشون خوبند، خوب حالا بعضیاشون سختگیر هستند اما همه جور استادی همه جا هست.
تازه نظر شما راجع به تدریس استادا بستگی دارد که شما حرف کدام را بهتر می فهمی، چون من دقیقا برعکس آن چیزی که شما گفتی هستم، مثلا من سر کلاس دکتر افشاری بیشتر درس را یاد می گیرم تا سر کلاس دکتر احمدی کیا. البته واقعا به نظر من هر دو اساتید عالی ای هستند و فقط منم که بر حسب سلیقه ام کلاس یکی را ترجیح می دهم.
جالبه که شما از دکتر افشاری گله کردید اما من هر بار که درسی را باایشان می گیرم بعد از تمام شدن ترم واقعا مطمئنم که یک چیزی یاد گرفتم نه که فقط یک واحدی پاس کرده باشم.
در مورد دکتر حسن پور به نظر من فقط خیلی سختگیرند اما ایشان به نظر من یک نابغه اند من از جو کلاسشون هم خوشم می یاد چون دانشجو فرصت فکر کردن و جدال علمی با خودش را پیدا می کنه.
خلاصه همشون خیلی به گردن ما حق دارند و این اصلا درست نیست که اینطوری ازشون یاد می کنید.
در مورد امتحانا هم که دانشگاه صنعتی هم اگه امتحاتاشو سخت تر می گیره اما بعد ماکسشون ۲۰ است، فکر کنم ببرند روی نمودار! ما اگه ماکس کلاسمون ۱۶ هم باشه همون ۱۶ یا نهایتا ۱۶.۵ رد می شه.(البته اکثرا نه همیشه)
آسون و سخت بودن امتحانا یک چیز نسبی است. به نظر من سخته چون سوالی حل نمی کنم و میام سر جلسه امتحان اما به نظر - آسونه چون ۴ تا سوال حل می کنه، به نظر من همین ۴ تا سوال حل کردن برای اینکه آدم نمره خوبی بگیره کافیه اگه درس را فهیمده باشه.
خانم طالبیان ببخشید که خیلی طولانی شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

حرفای کامنت بالا مسخرس. سر کلاسه دکتر افشاری ما چیزی یاد میگیریم؟ ؟؟؟؟؟ خنده داره!

- پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

آره راست میگید ماکس ما 16 یه اما با این تفاوت که 10 نفر دیگه بالاتر از این ماکس هم هستن

منم دیگه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

کی گفته امتحانای صنعتی سخت تره؟
امتحاناش کاملا هم استاندارده
و خیلی راحت تر و منطقی تر می تونید ازش نمره بیارید

اینجانب شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

همه ی ما اینجا حالمان خوب است اما تو باور نکن! (از یه بنده خدایی )

محمد سجاد نیک یار یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

چه بحث جالبی!
دوست عزیزی که مکانیک اصفهانو با صنعتی مقایسه میکنند خیلی بی انصافند!میگید که صنعتی دانش آموزا برترو برده صنعتی واسه تبلیغ.آخه مرد حسابی(یا زن حسابی)فکر کردی مدیر گروهشون دانش آموزارو برده اونجا؟نه!خوده دانشجوهاش این کارارو میکنند.من پارسال همایش معرفی رشته برا اولین بار تو دانشگاه گرفتم با عرض معذرت دهنم آسفالت شد!امسال تا چند ساعت مونده به همایش کسی برا غرفه مکانیک نبود به هرکی گفتم بهونه آورد تا اینکه چندتا خانما لطف کردند رفتند.
سرتونا درد نیارم به نظر من گروه مکانیک عالیه(علی رقم اختلاف سلیقه که به حسن پورو افشاری دارم) و اون چیزی که افتضاحه دانش جوهاشند که بی بخارو چند دسته اند(به کسی بر نخوره.خودمم مشمولشم!!!)

آدم منصف یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ق.ظ

خوشحالم همچنین فضایی هست و می تونیم نظراتمون رو اعلام کنیم
من منصفانه در مورد مکانیک اصفهان قضاوت می کنم:
1- در این که امثال آقای کامنت بالایی دارن زحمت می کشن و بقیه با ایشون همکاری نمی کنن شکی نیست
2- به نظر من هماهنگی و اتحاد بین ورودی های مختلف نیست و باید بین همه ی ورودی ها ارتباط عمیق تری برقرار بشه
3- حسن پور و افشاری همچنان مفتضحترین ها هستن
4- در جذب هیات علمی دقت نمی شود و هرکی دکترا گرفت تلپی هیات علمی میشه. باور کنین دانشگاه آزاد اصفهان استاداش از اینجا بهترن! حداقل چند تا استاد از صنعتی هستن اونجا!
5- این که اشاره شد فضای فیزیکی گروه کوچیکه انصافا درسته هرکی بیاد گروه رو ببینه خندش میگیره!
6- تعدادهیات علمیمون فوق العاده کمه و اونایی که هستن شاید در زمان دانشجویی قوی بودن ولی در حد استاد خوب نیستن
7- کلا جو دانشگاه اصفهان جو مهندسی نیست ! از هر 20 نفری که یه جا جمع هستن کلا شاید دو سه نفر نفر پیدا کنی رشتش مهندسی باشه .میگی مکانیک انگار اصفهان مکانیک نداره!
8- ظرفیت این رشته کمه. الان همه جا کم تر از 60 تا مکانیک نداره البته با این تعداد هیات علمی و این فضای کوچیک توقع بیشتر هم نمی شه داشت
9- ولی انصافا راست میگن امتحانا آسونه!(تو این یکی بهونه نیارین دیگه) تنبلی از ماست چون من سر کلاسای صنعتی رفتم و امتحاناشون رو دیدم

در کل اوضاع رضایت بخش نیست و برای ارشد باید فکری برای رفتن کرد که ماندن کار بیهوده ای ست

ولی باز هم سهم عمده ای از موفقیت بر عهده خود دانشجویه . دانشگاه و استاد و .. مهم هستن ولی نمیشه کم کاری دانشجویان رو گردن این و اون انداخت.
شرمنده اگه زیاد شد و السلام


دانشجوی مکانیک شهرکرد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

با سلام
تو رو خدا این قدر از استاداتون بد نگین اگه اتفاقی بخونند و باهاتون لج کنند چی!!!دانشگاه شهرکرد هم که ۱۲ تا هیات علمی داره هر درسو با ۲ تا استاد ارایه میکنه.پس فقط شما نیستید که تحمیل واحد دارین.ترم قبل برنامه برامون ریخته بودن ماه شنبه تا پنجشنبه!
در ضمن در مورد این که گفته بودین هر کس دکترا میگیره هیات علمی میشه اولا همین مواد صنعتی هیات علمی دارن با فوق لیسانس!ثانیا بالاخره هر کس باید از یه جایی شروع کنه.

ح.م یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

راست میگه دیگه. حالا درسته اساتید خوبی نداریم و شرایط هم خوب نیست ولی دیگه تبلی خودمون رو به بقیه نسبت ندیم. اصل خود دانشجویه!

علیرضا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام. من امسال کنکور داشتم. رتبم شده 2200 منطقه ی یک ،ساکن اصفهان هم هستم. دیگه وقته انتخاب رشته شده. والا می خوام یه رشته ای تو همین شهر اصفهان قبول بشم و حال و حوصله ی رفتن به شهر دیگه ای ندارم. خودم خیلی دوست دارم مکانیک صنعتی قبول بشم اما احتمالش فکر کنم کم باشه و لی لب مرز هستم . می خواستم بدونم بعد از این ، مکانیک اصفهان رو بزنم یا نه. البته عمران صنعتی هم قبول می شم فکر کنم ولی مکانیک رو بیشتر دوست دارم. حالا می ارزه قید عمران صنعتی رو بزنم بیا مکانیک اصفهان . ممنون می شم راهنمایی ام کنین. راستش 3-4 ماه پیش اومدم دانشگاه اصفهان برای تحقیق در مورد مکانیک اونجا. اول که وارد شدم از یه نفر پرسیدم مکانیک اینجا چطوره تعجب کرد و گفت اشتباه اومدی شاید می خواستی بری دانشگاه صنعتی اشتباهی اومدی اینجا. باز از یکی دیگه هم پرسیدم گفت نمی دونم تا بالاخره یکی گفت برو دانشکده مهندسی . ما هم اومدم بعد دیدم نه اتاق استادی اینجا هست نه آموزشی داره. بعد یکی گفت باید بری یه دانشکده ی دیگه اون پایین تر تا بالاخره بعد از یه ساعت گروه رو پیدا کردم . فضاش به من زیاد نچسبید بعدش چند تا از بچه های مکانیک رو دیدم ازشون در مورد مکانیک اونجا پرسیدم. یه جورایی همه ناراضی بودن. دوستان واقعا دیگه قاطی کردم. دلم یه جورایی چرکی شده برای اومدن تو دانشگاه اصفهان. والا موندم لطفا حتما منو راهنمایی کنین. با تشکر - علیرضا

من جای شما بودم نمیومدم!

م.س.ن دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام دوست عزیز.
اگه واقعا عشق مکانیکی هرجا که شده مکانیکو بزن حتی مکانیک اصفهان.
اینجا هم که میبینی بچها یه سری حرفا میزنند زیاد جدی نگیر.اکثرا دلشون پره از دست اساتید.
به نظر من به قطع مکانیک صنعتی نمیاری اما اگه علاقه مندی بگو تا راهنماییت کنم که هم با اساتید گروهمون هم با چندتا بچها صحبت کنی.
در هر صورت ما در خدمتییییییم که بت کمک کنیم.
یا حق

فرنود راستگو دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ

علیرضا جان
این کاملا به هدفت و انگیزت از درس خوندن و روحیه ی تو بستگی داره. به هر حال دانشگاه صنعتی اصفهان هم فضای رقابتی بهتری داره، هم رتبه های بهتر اون جا هستن هم اعتبار دانشگاه بالاتره کلا جو دانشگاه علمی تره و فضا برای پیشرفت بهتره اما اونجا استادا سختگیرن و دم به دم کوییز می گیرن و باید شدیدتر درس بخونی اما اگه می خوای یه مدرکی بگیری و کلا نمی خوای زیاد بهت سخت بگذره مکانیک اصفهان رو انتخاب کن. در ضمن روی مکانیک صنعتی زیاد حساب باز نکن فکر نکنم بتونی بیاری اما اگه زیاد عشق مکانیک داری دانشگاه اصفهان رو انتخاب کن حالا درسته در حد صنعتی نیست ولی اسمش اصفهانه و در ضمن ساکن اصفهان هم هستی. ولی عمران هم رشته ی تاپیه البته به مکانیک نمی رسه! دیگه خودت تصمیم بگیر!

دوست دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

من موقعیت مشابه شما داشتم علیرضا و اینجا را انتخاب کردم نه عمران صنعتی را چون از عمران خوشم نمی اومد شما هم مکانیک صنعتی را نمیاری اگه واقعا عشق مکانیکی می تونی اینجا را بزنی ولی کلا این مطلب که پیشرفت کنی یا نه بستگی به خودت داره که چقدر تلاش کنی همه جا و در همه رشته ای میشه موفق بود اگه بهترین باشی (ما هنوز تو بعضی از آزمایشگاه ها وکارگاه ها مشکل داریم وفاصله مون با صنعتی زیاده)

حامد از یزد دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
چقدر جالب! داشتم تو گوگل سرچ می کرد م که اومدم اینجا. وبلاگ جالبیه. مطالبشو خوندم. باحال بود.من حامدم. امسال کنکور داشتم رتبم شده 1350 منطقه ی 2 . من اهل یزدم . همان طور که مطلعید امروز انتخاب رشته شروع شده و دارم همش با این و اون مشورت می کنم. با این نرم افزارای انتخاب رشته ام یکم بر رفتم برام اینارو اورد .تومکانیک :دانشگاه های اصفهان- فردوسی - تبریز و ... تو عمران:اصفهان - صنعتی اصفهان- فردوسی - شیراز -تبریزو...
اینا دانشگاه های خوبی بود که برام می اورد. خوب مسلما تو این رشته ها دانشگاه یزد خودمون هم قبول می شدم. خودم اولویت اولم مکانیکه. از طرفی هم نمی خوام زیاد از شهرمون هم دور باشم برای همین گفتم اصفهان نزدیک ترینه. از طرفی من هم دچار چالش اون آقای دیگه شدم یه جورایی. به نظر شما کدوم یک از اینارو ترجیح می دین. مکانیک اصفهان- عمران صنعتی اصفهان-
یا این که اصلا همون شهر خودمون مکانیک یزد بخونم. ایا تفاوت مکانیک اصفهان با یزد اون قدز هست که من بیام اصفهان؟ آخه یکی از دوستای دوستای دوستام مثل اینکه مکانیک اصفهان می خونه از شرایط استادا وکلا جو دانشگاه زیاد راضی نبوده گفته کاش که همون مکانیک یزد رو می خوندم. حالا من موندم چی کار کنم. ممنون اگر راهنمایی ام کنین

دانشجوی مکانیک شهرکرد۸۹ سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

با سلام
آقای حامد از یزد فقط می خواستم بهتون بگم وقتی جایی به غیر از یزد رو می خواهین انتخاب کنین یادتون باشه تو دانشگاهه یه شهر دیگه یه جای مزخرف به اسم خوابگاه وجود داره.در ضمن خواهش میکنم به مسافت یزد تا اون جایی که می خواین انتخاب کنین هم توجه کنین.من با این که مکانیک یزد رو می آوردم و سطحش هم خیلی بالاتر از شهرکرده ولی چون شهرکرد نزدیک تر بود اونو انتخاب کردم که تازه همین راه۵/۱ساعته و دوری از خانواده هم داغونم کرد.
با آرزوی موفقیت برای شما

م.س.ن سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

حامد جان همه چیز بستگی به روحیه خودت داره اگر واقعا مکانیک دوست داری حتما مکانیکو بزن وبه عمران فکر نکن حتی عمران صنعتی!
من اگه جای تو بودم شهر خودما میزدم و در ضمن به نظر من مکانیک یزد هنوز بهتر از مکانیک اصفهانه البته از لحاظ استاداش وگرنه عمرا به پا دانشجوها اصفهان برسه!

پسرخاله فرنود سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

این جمله ی کامنت بالا خیلی باحاله:
"وگرنه عمرا به پا دانشجوها اصفهان برسه"

م.س.ن چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

منم خودم اساسی حال کردم.لامصب! جو بین دانشجوهاش محشره!

داداش فرنود چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

قابل توجه اونایی که هی دارن میگن ما راه دور نمیریم و مامانم اینا:
آخه بچه خوب تو الان 18-19 سالته. دیگه بزرگ شدی! برات لازمه یکم از خونه و خانواده دور باشی تا یکم تجربه کسب کنی . من خودم الان خوابگاهیم. باور کنید قبل از این که بیام خوابگاه واقعا یه بچه ننه محض بودم. از خونمون تا اون موقع یک کیلومتر هم تنهایی دور نشده بودم. وقتی اومدم خوابگاه روزای اول سخت بود ولی خیلی زود عادت کردم و الان باور کنید طوری شده که هر وقت می رم خونه دلم برای خوابگاه و بچه ها تنگ می شه و می خوام هر چی زود تر برگردم. برای من دوران خوابگاه الان شیرین ترین دوران زندگی مه. به نظر من خوابگاه و دور بودن از خانوداه خیلی موثره و تو رو به معنای حقیقی مرد می کنه(البته خانوما نترسن اونا همچنان زن می مونن) . در هر حال امیدوارم با این مساله کنار بیای و نذاری این مساله مانع پیشرفت تو بشه. البته هیچ کس منکر این که کنار خانواده بودن بهتره نیست .کلا اگر کسی می خواد بره یه شهر دیگه ای درس بخونه ببینه اگه واقعا رشته-دانشگاه اون شهره دیگه بهتره بره اونجا . یعنی بیارزه بره. موفق باشین

داداش فرنود چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

راستی یه چیز دیگه یادم رفت بگم. بنده داشتن هر گونه پسر خاله ای رو تکذیب می کنم. این بود آرمان های فرنود؟!

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

آقای علیرضا منم شرایطی مشابه شما داشتم، اما آخرش مکانیک اصفهان را به رشته ی دیگه توی دانشگاه صنعتی ترجیح دادم. الان هم پشیمون نیستم به نظرم رشته خیلی مهم تر از دانشگاه است. اما مطمئن بشو که مکانیک را بیشتر از عمران دوست داری.

مهسا از ساری چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام من امسال برای دومین بار کنکور دادم و رتبه ی 3100 منطقه 2 شدم وعمران بابل و مکانیک رشت قبول می شم حالا نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم خودم به مکانیک بیشتر علاقه دارم ولی بهم گفتن که مکانیک خیلی از عمران سخت تره و مهم تر اینکه برای خانوم ها کار پیدا نمی شه خواهش می کنم راهنماییم کنین و اینکه چند درصد این حرفا درسته

مشاور در حد تیم ملی چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

با سلام خدمت مهسا خانم
جالبه مگه خانما هم درس می خونن تا کار کنن تا امروز فکر می کردم خانما درس می خونن تا یه مدرکی بگیرنو و یه پزی بدنو و بگن ما تحصیل کرده ایم و خلاصه یه شوهر خوب گیرشون بیاد
شوخی کردم. اما در مورد شما بگم مکانیک اره سخت تر هست اما اره این رشته یه جورایی مردانه است و من فکر می کنم کلا دخترا این رشته رو به دلایلی که بالا خدمتتون عرض کردم انتخاب می کنن البته عمران هم مردونس. محیط کار رشته ی مکانیک معمولا پالایشگاه ها و صنایع دفاعی و هوایی ونیروگاه و این جور چیزاست.کلا زنا بیشتر می رن کامپیوتر-صنایع- معماری. ولی اگه مکانیک دوست دارید خوب مکانیک انتخاب کنید اگه دنبال اون مدرکه هستین ولی برای کار باید تا دکترا ادامه بدین که حداقل استاد شین. در ضمن مکانیک گیلان یکی از دوستام گفت پارسال 1 یا 2 تا دختر بیشتر نداشته . اینم یکم شاید براتون سخت باشه . ولی به نظر من اگه مکانیک می زنین شما: 1- مکانیک صنعتی بابل(اگه بیارین) 2- مکانیک گیلان رو بزنین . حالا چرا می خواین فقط مکانیک و عمران بخونین؟ اگه انگیزه و هدفتون رو بگید بیشتر می تونم کمکتون کنم ایا فقط به این دو رشته علاقه دارید

مهسا از ساری پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

اولا خیلی شوخی بی مزه ای بود دوما هر رشته ای برم ایشالا تا دکتراشو می خونم برام هم مهم نیس دیگران چی میگن. بله من به این دو رشته بخصوص مکانیک خییییییییییییییلی علاقه دارم ولی نمی دونم بازار کارش چطوره؟ آیا از عمران بهتره یا نه؟ یه سری ها میگن بازار کار مکانیک بهتره یه سری ها می گن عمران بهتره!!!

دانشجوی مکانیک شهرکرد ۸۹ پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام مهسا خانم
برای خانم ها بازار کار صنایع فعلا از بقیه رشته ها بهتره.
ولی اگه شما مکانیک رو خیلی خیلی بیشتر دوست دارن خب برین مکانیک .ولی اگه عمران هم تقریبا همون اندازه دوست دارن برین عمران.دانشگاه صنعتی بابل هم که بهتون نزدیک تره.و در هر صورت که شما می خواین دکترا بگیرین و استاد دانشگاه میشین.راستی عمران و مکانیک حدود ۷۰ واحد مشترک با هم دارن.
امیدوارم هر انتخابی که میکنین موفق باشین و هیچ وقت پشیمون نشین.

. پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

مهسا میگی تا دکترا می خوای ادامه بدی پس دیگه فرقی نداره کدوم رشته می خوای بری چون دکترا بگیری دیگه استاد دانشگاه می شی. ولی غیر از این بگم همان طور یکی از دوستان اشاره کرد محیط کار این دو رشته مردانه است و همان طور در کامنت بالایی اشاره شده صنایع الان برای خانما بهتره.

مهسا از ساری پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

صنایع? خوبب از راهنماییتون ممنونم پس به این نتیجه می رسیم که برم مکانیک خوب از اول می گفتین بازم ممنون

+ جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ

دخترا همه از یک دم لجبازن!
ولی امیدواریم هر جا هستی موفق باشی مهسا
مکانیک = محبوب ترین +با کلاس ترین+ تاپ ترین+ .....ترین(بیب، باید سانسور می شد)+ با حال ترین+ گوگولی ترین + و همه ی ترین های خوب دیگر رشته

مهسا از ساری جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ق.ظ

tnx u 2

B- جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

مهسا بازم به وبلاگ ما سر بزن.خوشحال می شیم بهت کمک کنیم

B- جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

راستی رفتی لب دریا یادی از بچه های مکانیک اصفهان هم بکن

مهسا از ساری جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

باشه سعی می کنم. حتما به یادتون هستم

Mr. Smith دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

خاک بر سر همتون با این طرز فکرتون
هر کی می خواد بدبخت بشه بیاد دانشگاه اصفهان
شمایی که در حال انتخاب رشته هستید اگه این قدر بگول هستید که نمی فهمید دانشگاه اصفهان مزخرفترین جای دنیاست حقتونه قبول بشید همین جا
آخه صنعتی کجا اینجا کجا
در ضمن حالا یعنی اینجا سایت علمی نه محفل سبزی پاک کردن حاج خانومی

س.ر دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

سایت علمی ؟!

ستاد مبارزه با عقده ای ها دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

Mr. Smith حیا کن وبلاگو رها کن

Mr. Smith چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

خوب واسه دانشگاه اصفهان علمی بودن خنده داره
در ضمن همه ی ما یه سری ناهنجاری هایی در درون خودمون داریم چون اگه این ناهنجاری ها رو نداشته باشیم تبدیل می شیم به انسان کامل که این محاله. حالا اگه این ناهنجاری ها درون ما نهادینه شده باشن بهش عقده میگن. پس نمی تونی کسی رو پیدا کنی که عقده ای نباشه چون بدون یه سری تمرینات محاله که کسی بر ناهنجاری های خودش غلبه کنه اون هم به طور خیلی محدود.
آره پسر به دنیای واقعی خوش اومدی
آی دانشجوها آیا این اطلاعات درست هستند
اینکه یه استاد با سواد نداریم و اگه کاغذشونو بگیری می میرن از بی سوادی
اینکه یه استاد سالم نداریم
اینکه یه استاد با تجربه نداریم
اینکه سطح علمیه گروه با این استادا زیر صفر
اینکه تمام رفتار ها بر اساس پارتی بازیه و کسی از تو بالاتر می شه که نصف تو هم ننوشته
اینکه مدیر گروهمون(حسن پور) سادیسم داره
اینکه جلسه بر گزار می کنند تا برنامه ریزی کنند فلان دانشجو رو چه طوری اذیت کنن
کدوم یکی از دانشجو ها می تونه یه استادو نام ببره و بگه این واقعا خوبه
اونایی که انتخاب رشته دارید حقیقتو از زبون دانشجوها بشنوید نه یه عده که از صبح تا شب تو اتاق استادا کار می کنن و آخر هفته ها هم می رن باغ واسه دو نمره بیشتر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد