www.uimechanic.com

با سلام دوباره  

باید بگوییم که با استقبال بی نظیری که شما دوستان محترم داشتید. و در جهت رفع پشیمانی  خودمان از کاری که شروع کردیم به این فکر افتادیم که در شما انگیزه ای ایجاد کنیم اگر خدا بخواهد!  

پروسه ی ایجاد انگیزه در دانشجویان محترم برای ارسال مطلب برای وبسایت انجمن بدین شرح است که دوستان گل و بلبل  مقالاتی(هر چیز که ارزش خواندن داشته باشد) را به آدرس ایمیل: uimechanic@yahoo.com ارسال نموده و بر اساس نظر سنجی که  در وبسایت انجام میشود هرهفته یک مطلب به عنوان بهترین مطلب انتخاب میشود. 

........................................................................................................................ 

پی نوشت: این پست به هیچ وجه سعی ندارد کمپوت انگیزه باشد برایتان. فقط می خواهد تلنگری باشد که ما وظیفه ی خود را انجام دادیم شما چطور؟

 

نظرات 10 + ارسال نظر
فقط شوخی...! چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

یه خانم محترم نمیگه دوستان گل و بلبل میگه دوستان باحال و توپ و اند صفا
(لطفا ناراحت نشوید فقط خواستم شوخی کنم)

یه ناشناس محترم هم این پست رو جدی میگیره!

اعتراض...! پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ

خیلی نامردین .شما آدمک های بیشتری دارین ولی مافقط ۱۵ تا داریم

۲ سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام من ۲ هستم
امروز که به وبلاگ مراجعه کردم دیدم جلوی تعداد بازدیدکنندگان نوشته ۳۳۳۳۳ خیلی برام تکان دهنده بود
من مخاطبی خرافاتی هستم به همین خاطر یه حس عجیب بهم میگه شاید در آینده سه(ایهام) بشم. (و من حیران)

سوال سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

ببخشید چطوری می تونیم فایل های با حجم بالا براتون ایمیل کنیم؟

فایلهای با حجم بالا رو بهتره تو یه سایت مثل 4shared آپلود کنید و بعد لینکشو واسمون بفرستین!

؟۸ چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

جک های دسته اول رو هم قبول می کنید؟

asabani88 دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

slm,chera nevisandeha dg faal nistan,in che vaazeshe,ye site rah andakhtid in weblog dare khak mikhore.delemun be in webloge khosh bud.ah.....h.

Anti Asabani88 چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

Take it easy friend

علی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://talebian20.blogfa.com

سلام خوبی؟ وبلاگت عالیه همشو خوندم- ببخشید من عادت ندارم رسمی صحبت کنم
راستی یادم رفت بپرسم...لینکت کنم؟حالاسوالو بی خیال لینک شدی مارو هم یادت نره لینک کنیااااااااااا

معترض!!!! جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

این سایت جدیده که راه انداختین بسیار بسیار افتضاحه!!!! تو هر جاش می ری خالیه!!!! ملتو سر کار می ذارین !!!!!!!!

عزیزم دیدن مطالب فقط برای اعضا مقدوره! مطمئن باش اگه ما از طرف بچه ها یه خورده توجه و انگیزه میدیدیم الان همه جاس پر بود!

محمد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ http://mechanics65.sellfile.ir

سلام
به سایت ما هم سر بزنید هر چی بخواهید داریم!!!
جزوات مهندسی مکانیک دانشگاه های برتر کشور و مقررات ملی ساختمان
جزوات مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
جزوات مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر
جزوات مهندسی مکانیک دانشگاه تهران
و ...
و مباحث مقررات ملی ساختمان برای کنکور نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

http://mechanics65.sellfile.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد