pdf search engine

به نظر می رسد کاربرد دنیای سایبر (دنیای مجازی و یا همان اینترنت خودمان ) از دنیای واقعی ما مدّت هاست که بیشتر شده. اگر چه پیدا کردن فایل پی دی اف (PDF) در موتورهای جستجو با شگرد خاص انجام پذیر است،


Pdf Search Engine


ولی وجود یک موتور جستجوی انحصاری برای این کار ضروروی بنظر می رسید، سایت Pdf Search Engine به همین منظور طرّاحی گردیده است، موتور جستجویی انحصاری برای پیدا کردن فایل های پی دی اف در اینترنت! هر کلمه ای که در آدرس بار آن بنویسید برای شما پی دی اف آن کلمه را پیدا می کند!


Pdf search engine


این سایت  توسط شرکت معظّم گوگل Google پشتیبانی می شود، ( پس حتماً با ارزش است!). برای رفتن به این سایت اینجا کلیک کنید.

محاسبات آنلاین!

کلیه تحلیل های فرمولهای مکانیک را می توانید در این سایت انجام دهید!


Start

تابستان خود را چگونه گذراندید؟

تموم شد. فردا باید بریم سر کلاس. روز از نو روزی از نو. امروز بعد از سه ماه دوباره برگشتم خوابگاه. از یه طرف خوشحالم که دوباره میتونم دوستامم ببینم از یه طرفم... بگذریم.

قدیما(!)هر وقت مدرسه ها شروع میشد معلما میگفتن یه انشا بنویسید. موضوعشم این بود:"تابستان خود را چگونه گذراندید؟" البته انصافا من خودم یادم نمیاد که همچین چیزی نوشته باشم ولی خوب دیگه یه جورایی کلیشه شده.

نمیدونم شما ها چه جور تابستونی داشتین ولی من تابستون خوبی رو نداشتم به خاطر همینم میخواستم زودتر تموم بشه.

به هر حال هر چی بوده چه خوب و چه بد تموم شد. امیدوارم امسال واسه همه سال خوبی باشه و همه معدل الف بشن(!)


اون روزا یادش بخیر ؛ چه روزای قشنگی بود ...

کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم 


بچه بودیم از آسمان باران می آمد
بزرگ شده ایم از چشمهایمان اشک می آید!

بچه بودیم همه چشمای خیسمون رو میدیدن
بزرگ شدیم هیچکی نمیبینه
بچه بودیم تو جمع گریه می کردیم
بزرگ شدیم تو خلوت اشک می ریزیم

ادامه مطلب ...

مگه جهنم یخ بزنه که با تو ازدواج کنم!

جواب یک دانشجوی شیمی در دانشگاه واشینگتن به قدری جالب بود که توسط استادش در اینترنت پخش شده و دست به دست می گردد . خواندنش جالب است...
پرسش : آیا جهنم اگزوترم ( دفع کننده گرم ) است یا اندوترم ( جذب کننده گرم ) ؟
اکثر دانشجویان برای ارائه پاسخ خود به قانون بویل - ماریوت متوسل شده بودند که می گوید حجم مقدار معینی از هر گاز در دمای ثابت ، به طور معکوس با فشاری که بر آن گاز وارد می شود متناسب است . یا به عبارت ساده تر در یک سیستم بسته، حجم و فشار گاز ها با هم رابطه مستقیم دارند .
اما یکی از آن ها چنین نوشت :
اول باید بفهمیم که حجم جهنم چگونه در اثر گذشت زمان تغییر می کند . برای این کار احتیاج به تعداد ارواحی داریم که به جهنم فرستاده می شوند . گمان کنم همه قبول داشته باشیم که یک روح وقتی وارد جهنم شد، آن را دوباره ترک نمی کند. پس روشن است که تعداد ارواحی که جهنم را ترک می کنند برابر است با صفر .
برای مشخص کردن تعداد ارواحی که به جهنم فرستاده می شوند، نگاهی به انواع و اقسام ادیان رایج در جهان می کنیم. بعضی از این ادیان می گویند اگر کسی از پیروان آن ها نباشد، به جهنم می رود. از آن جایی که بیش تر از یک مذهب چنین عقیده ای را ترویج می کند و هیچ کس به بیش تر از یک مذهب باور ندارد، می توان استنباط کرد که همه ارواح به جهنم فرستاده می شوند. با در نظر گرفتن آمار تولد نوزادان و مرگ و میر مردم در جهان متوجه می شویم که تعداد ارواح در جهنم مرتب بیش تر می شود.
حالا می توانیم تغییر حجم در جهنم را بررسی کنیم : طبق قانون بویل - ماریوت باید تحت فشار و دمای ثابت با ورود هر روح به جهنم حجم آن افزایش بیابد . اینجا دو موقعیت ممکن وجود دارد :
۱ ) اگر جهنم آهسته تر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدریج بالا خواهند رفت تا جهنم منفجر شود .
۲ ) اگر جهنم سریع تر از ورود ارواح به آن منبسط شود، دما و فشار به تدریج پایین خواهند آمد تا جهنم یخ بزند .
اما راه حل نهایی را می توان در گفته همکلاسی من ترزا یافت که می گوید : « مگه جهنم یخ بزنه که با تو ازدواج کنم ! » از آن جایی که تا امروز این افتخار نصیب من نشده است ( و احتمالاً هرگز نخواهد شد ) ، نظریه شماره ۲ اشتباه است : جهنم هرگز یخ نخواهد زد و اگزوترم است.

حل المسائل سیالات فاکس ویرایش ششم

اینم حلل سیالات. فقط حجمش بالاست.حدود ۶۷meg

دوستانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند میتونن بیان از خودم بگیرن.

اگه تو دانلود مشکل داشتین بهم بگین. مرسی...


دانلود

حل المسائل ترمودینامیک ون وایلن ویرایش ششم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب ...

عقاب باش!

دکتر وین دایر در کتاب عظمت خود را دریابید بحث جالبی میگه :

 آدم ها دو دسته هستند غاز ها و عقاب ها. هرگز نباید عقاب ها رو به مدرسه غازها فرستاد و نباید افکار دست و پا گیر غازها فکر عقاب ها رو مشغول کنه. کسی که مثل غاز هست و تعلیم داده شده نمی تونه درست پرواز کنه و به خار و خاشاک گیر می کنه که مانع پروازش می شه. ولی عقاب رسالتش اوج گرفتنه. عقابی که مثل غاز رفتار می کنه از ذات خودش فرار می کنه.

بدترین چیز ندونستن قوانین عقاب هاست. این که ندونیم چطوری عقاب باشیم :

  غاز زیاد از مغزش کار می کشه البته بدون بهره وری لازم.

 عقاب مفید فکر می کنه و از اشتباهاتش درس می گیره.

 غازها همه مثل هم فکر می کنند و همیشه هم ادعا می کنند که درست فکر می کنند. افکارشون کپی شده هست و اصلاً خلاقیت نداره. اکثر مواقع هم همگی با هم به نتایج یکسان می رسند چون دقیقا مثل هم فکر می کنند.

 عقاب ها میدونند زمانی که همه مثل هم فکر می کنند در واقع اصلا کسی فکر نمی کنه.


ادامه مطلب ...

عید همگی مبارک...

هر سال ماه رمضون شبهای قدر که تموم میشه یه جورایی از ماه رمضون خسته میشم. همش میخوام اون یه هفته اخر زودتر تموم بشه. اما نمیدونم وقتی تموم میشه چرا انقدر دلم واسه ماه رمضون تنگ میشه...

در هر صورت یه ماه رمضون دیگه هم اومدو رفت. فقط میخواستم از طرف تیم مدیریت وبلاگ این عیدو به همه ی بچه ها تبریک بگم. امیدوام هر چه زودتر همه دوباره دور هم جمع بشیم.

پیشاپیش عیدو به همه تبریک میگم...

شاد باشید ...

کنکور ارشد

اینم سوالای کنکور ارشد ۸۹ 

 

 دانلود

منابع ارشد

اینم واسه اونایی که یه سری اطلاعات راجع به کنکور ارشد میخوان. منابع همراه با یه سری اطلاعات مفید دیگه. این اطلاعات واسه پارساله. سال 89 ظرفیت ها اضافه شده...

دانلود

تمرین CATIA

یه سری تمرین از محیط sketch و part واسه دانلود میذارم امیدوارم مفید باشه.


download