اون روزا یادش بخیر ؛ چه روزای قشنگی بود ...

کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم
اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم 


بچه بودیم از آسمان باران می آمد
بزرگ شده ایم از چشمهایمان اشک می آید!

بچه بودیم همه چشمای خیسمون رو میدیدن
بزرگ شدیم هیچکی نمیبینه
بچه بودیم تو جمع گریه می کردیم
بزرگ شدیم تو خلوت اشک می ریزیم

بچه بودیم راحت دلمون نمی شکست
بزرگ شدیم خیلی آسون دلمون می شکنه
 

بچه بودیم همه رو ۱۰ تا دوست داشتیم
بزرگ که شدیم بعضی ها رو هیچی

بعضی هارو  کم و بعضی ها رو بی نهایت دوست داریم 

 

بچه که بودیم قضاوت نمی کردیم و همه یکسان بودن
بزرگ که شدیم قضاوتهای درست و غلط باعث شد که
اندازه دوست داشتنمون تغییر کنه
کاش هنوزم همه رو
به اندازه همون بچگی ۱۰ تا دوست داشتیم 

بچه که بودیم اگه با کسی
دعوا میکردیم ۱ ساعت بعد از یادمون میرفت
بزرگ که شدیم گاهی دعواهامون سالها تو یادمون مونده و آشتی نمی کنیم 

 

بچه که بودیم گاهی با یه تیکه نخ سرگرم می شدیم
بزرگ که شدیم حتی ۱۰۰ تا کلاف نخم سرگرممون نمیکنه
 

بچه که بودیم بزرگترین آرزومون داشتن کوچکترین چیز بود
بزرگ که شدیم کوچکترین آرزومون داشتن بزرگترین چیزه 

 

بچه که بودیم آرزومون بزرگ شدن بود
بزرگ که شدیم حسرت برگشتن به بچگی رو داریم

بچه که بودیم بچه بودیم
بزرگ که شدیم بزرگ که نشدیم هیچ، دیگه همون بچه هم نیستیم

شاید به روی خودمون نیاریم
ولی همیشه ذهنمون پر از این آرزوست که :
ای کاش هیچ وقت بزرگ نمی شدیم
و هنوزم تو عالم بچگی بودیم
همون دوران بچگی هایی که پر از عشق بود و شور و نشاط و سرزندگی ...

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین آزادشده پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.cloob.com/name/ilovefun

نمیدونم این روزا چرا همه یاد بچگیشون افتادن! فکر کنم ۶ یا هفتمین مطلبی با این مضمون بود که تو این تابستون از کسی دیدم. جالب اینجاست که واسه همشون نوشتم :آی گل گفتی...

وقتی دانشگاه شروع میشه ادم یاد غم و غصه هاش میفته.
یاد ارزوهاش...

محمد گرامی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ

مرضیه طالبیان پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

بچه که بودیم بچه بودیم
بزرگ که شدیم بزرگ که نشدیم هیچ، دیگه همون بچه هم نیست
رسیدن به خیر!

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

مرضیه طالبیان پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

وقتی‌ من بچه بودم ، غم بود اما کم بود..............اسماعیل خویی

با اینکه وقتی دانشگاه باز میشه آدم یاد غصه هاش میافته 100% موافقم

حیف که نمیشه! جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

چقدر دلم میخواد دوباره برگردم به دوران بچگیم.این خیلی ناراحت کنندست که من نه به خاطردرس ودانشگاه به خاطر فراراز واقعیتهای زندگی آرزومیکنم بچه باشم.موافقم منم قبول دارم که بزرگ نشدم وچیزی که خیلی سخته اینه که آدما مجبورباشن بعضی وقتابیشترازاون چیزی که هستن بزرگ باشن!!!خوش به حال بچه ها

مریم دهقان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

بچه که بودیم آرزو داشتیم زودتر بزرگ شیم
بریم مدرسه...
دانشگاه...
حالا که بزرگ شدیم
آرزو می کنیم برگردیم به اون دوران
واقعا چرا؟

عاطفه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

دقت کردین بچه که بودیم زور خدا خیلی بیشتر بود؟!؟!؟!؟؟؟؟؟


(جمله خودم نیستا)

R.Ch دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

یادآن دوره شیرین ز کف رفته به خیر
یادآن کودک درخاطره ها خفته به خیر

یادش بخیر.

سینا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

یادم می یاد بجه که بودم میگفتم کی می شه من هم ریش در می بیارم
الان که بزرگتر شدم به خودم می گم کاش هیچ وقت ریش نداشتم!!!
هیییییییییییییییییییییییییییی!!!
یاد اون دوران به خیر!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد