حل المسائل سیالات فاکس ویرایش ششم

اینم حلل سیالات. فقط حجمش بالاست.حدود ۶۷meg

دوستانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند میتونن بیان از خودم بگیرن.

اگه تو دانلود مشکل داشتین بهم بگین. مرسی...


دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه طالبیان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

گریه واسه چی؟

Alhelm پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

بازم تشکر فراوان.

قابلی نداشت

محمد گرامی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

من پوله قبض تلفن ندارم بریز تو یه فلش و بهم بده

اولا تو که ۲۴ ساعت پیش خودمی دیگه واسه چی بریزم تو فلش. دوما مثل من برو یه خط adsl بگیر که دیگه پول قبض تلفن ندی...

حمیدرضاعلی پور یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

حسین جون دستت درد نکنه
فقط من دیگه دانلودش نمی کنم حجمش زیاده میام 210باهنر.....

حتما بیا. امیدوارم بتونیم خاطرات5 مفتح رو دوباره زنده کنیم...

من دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

نمیشه اقا دانلود نمیشه

غریبه جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام دوست عزیز.ممنون میشم اگه برام حل المسایل فاکس وایمیل کنی.آخه حجمش زیاده نمیتونم دانلودکنم باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد