اولین یادداشت

سلام به همگی! بالاخره یکی همت کردو یه وبلاگ واسه گروه راه انداخت.دستشون درد نکنه!

امیدوارم با حمایت بچه ها بتونیم یه وبلاگ خوب و مفید داشته باشیم. هفته دیگه انتخاب(!)واحد داریم و بعدشم دوباره شروع کلاس ها. دیگه از تابستون خسته شدم. کاش زودتر تموم شه.

منتظر حضور پر رنگ بچه ها توی این وبلاگ هستیم...

ضمنا شبای قدر مارو هم دعا کنید...

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد سجاد نیک یار چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام بچها!دست مریزاد.دستتو درد نکنه.شهادت حضرت علی رو هم تسلیت میگم.به امید روزی که همگی شیعه واقعی علی(ع)باشیم و علی وار بمیریم.

چاکر مرد همیشه در صحنه اقا سجاد!

www.learnestan.ir چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.learnestan.ir

www.learnestan.ir
برای تبادل لینک با شما اماده است

حمید رضا علی پور پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
به به دست همگی درد نکنه وبلاگ قشنگ و برازنده ای هست
امیدوارم با مشارکت همه بچه ها روز به روز بهتر و
مفیدتر بشه

قربونت برم حمید اقا. دلستر خوردی یاد منم بکن!

عاطفه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

منم از تابستون خستته شدم

حالا چرا انقدر عصبانی!

f.y پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

منم خیلی دلم می خواست تموم شه
اما همه ی انرژی ازم گرفته شد وقتی فهمیدم سیالات با دکتر افشاری ارائه میشه.

باید بگم منم شوکه شدم وقتی فهمیدم. خود دکتر بهشتی هم خیلی ناراحت بود که چرا سیالات درس نمیده ولی کاریش نمیشه کرد!باید ساخت.

مرضیه طالبیان جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ

من اصلا دلم نمی خواد تموم شه

من که از همه شکموترم حاضرم قیمه بادمجون مامانمو ول کنم بیام ولی شما حاضر نیستید قورمه سبزی مامانو هندونه ی خونه پدربزرگتونو ول کنین؟
این که میگم زودتر دانشگاه شروع شه به خاطر این نیست که خیلی دوست دارم بیام اونجا. فقط میخوام زودتر دانشگاه تموم شه!

مرضیه جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

what?

مکانیک ۸۸ چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ

کسی می دونه استاد حسن پور واسه دینامیک خوبه؟
صادقانه جواب بدید پلیز!!!!

حالا چه خوب باشه چه نباشه به حال شما چه فرقی داره؟ دینامیکو فقط دکتر حسن پور ارائه میکنه و بس. پس مجبورین باهاش بگیرین. گرچه دکتر حسن پور طرفدارای خاص خودشو داره. ولی به نظر منم استاد خوبیه.

نیلوفر قربانی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

وای دقیقا !
کاش زودتر تموم بشه.....

DR پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام ۸۸ ای خوش اومدی.
مگه شما با دکتر استاتیک نداشتید، دستت نیومده چطوری بود؟
گرچه دینامیک درسیه که کلا یک حالیه، در حالی که فکر می کنه آسونه، سخته! کلا از هر درسی که فکر می کنی آسونه بترس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد