حل المسائل

دوستان سلام. تصمیم گرفتم حل المسائل های مورد نیاز رو واسه دانلود قرار بدم. هر کی هر چی میخواد تو همین پست بگه(اسم نویسنده و اینکه ویرایش چند باشه هم بگین). سعی میکنم حداکثر تا یه هفته بعد از شروع کلاسا امادشون کنم...

نظرات 13 + ارسال نظر
علی محمودی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام نماز روزه های همگی قبول درگاه احدیت انشالله
حسین جان شما که دستت توکاره یه لطفی کن وکتابهای آمادگی ارشد پیداکن حل المسائل که داریم
(گرامی ها)

سلام علی. باشه اگه چیزی پیدا کردم حتما واست میذارم

ساسان م جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.

شهرام جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

پایتم!!! من هیچوقت تو دانلود حلل موفق نبودم!!!

اما حالا دیگه

فی المجلس واسه ترم آینده ساپورتمون کن! دمتم گرم

خوب میومدی پیش خودم هر چی میخواستی بهت میدادم
اگه میدونی این ترم چه کتابایی میخونیم بگو تا حل الشو بذارم!

مرضیه جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

آقا خیلی ممنون

[ بدون نام ] جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

دمت گرم حسین!

اخه یه اسمی نشونه ای چیزی میذاشتی بفهمیم ...
در هر صورت قابلی نداره

محمد گرامی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

دستت درد نکنه حسین عزیز.میدونم که به فکر من هستی.

محمد اقا سلام. مگه میشه من به یادت نباشم. ما که همیشه پشتت وایسادیم.دلم برات تنگ شده

علی راد جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام بر همه
حل المسائل ارتعاشات رائو فقط فصل 6
متشکرم

ویرایش چند؟

حمید رضا علی پور جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

ای بابا
دست بردار حسین جون حل المسایل
می دونی که این کتابا دشمن فکر کردن هستن(نقل قول مستقیم از دکتر احمدی کیا)
میگم به فکر حل المسایل انتقال حرارت باش
خبر که داری می خوام مستقل باشم از کپ زدن رو دست...

افرین حمید. مستقل شدن چیز خوبیه مخصوصا اینکه...

علی راد شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ق.ظ

سلام
فکر نکنم ویرایشش زیاد مهم باشه ولی من کتاب رائو ویرایش 4 رو دارم حل المسائلش رو دانلود کردم فصل های 1 هست تا 8 به غیر از 6

عاطفه یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

دستون درد نکنه

هنوز که کاری نکردم.

پس چی شد این حلل یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام
من رو تو حساب کرده بودما
بابا حلل را می گم
چی شد این افیون
تموم بدنم درد می کنه
دیگه نمی تونم
شبا خوابم نمی بره
بده دیگه
خواهش می کنم

R شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام لطف میکنین اگه حلل مقاومت مصالح جانسون ویرایش 5 رو بذارین. ممنون

حلل مقاومت کم یابه. حتی چهارشم به سختی گیر میاد. فکر نکنم پنجش باشه.

R چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

خوب اگه چهارشم باشه ممنون میشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد