جشن نوروز ۱۳۹۰

نظرات 3 + ارسال نظر
88 سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

hello every body!nouruzetun pishapish mobarak.salam bar modiriyat.in poste yani bayad berim poul bedim bara belit.agha gerune ma vosemun nemirese

سلام نوروز شما هم مبارک !
مطمئن باش ارزششو داره ،

خوابگاه 88 سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام
من که میدونم این جشن و میخواین بگیرین که
پول موزا ی سال قبلو بدین.......
والسلام علیکم و لعن الله قوم الظالمین من ال 86.5 الی اخرینهم.
من الله توفیق
26 ربیع الثالث 1431

میثم صفری پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://navayeshabane.blogfa.com

سلام
واقعا برام عجیبه.
امروز شاهد بودم گروهی از بچه ها برای خریدن بلیط تلفنی از بابا مامانشون اجازه می گرفتند(فیلمش هست بزودی می زارم تو یوتیوب)
خلاصه...
من که شاهد زحمت های چند شبه آقا احسان بودم و می بینیم چه پوستر زیبایی رو آماده کرده البته این فقط جزیی از تلاش های بچه های انجمن علمی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد