خداحافظی...

  

  

 

 

 

 دوستان سلام... 

 

همونطور که میدونید من و آقای نیک یار شنبه عازم هستیم. از اونجایی که باید میومدم یزد و نتونستم ازتون خداحافظی کنم تصمیم گرفتم اینجا ازتون خداحافظی کنم. به حر حال بدی یا خوبی از ما دو تا دیدین حلال کنید.(البته از من که کسی بدی نمیبینه!!!) به یاد همتون هستیم... 

یا حق...

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
f.y چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

التماس دعا.

مرضیه طالبیان چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

التماس دعا!
به خدا سلام مارو هم برسونید. واسه جوونام دعا کنید

چشم. اول جوونارو دعا میکنم یعد خودمو!!!!

لآلی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام خوش به حالتون واقعا
خیلی خیلی التماس دعا

سلام . ممنون. خیلی خیلی محتاجیم به دعا

حسینی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

امیدوارم بتونید درکش کنید!

واسه همه دعا کن مخصوصا کنار مقام حضرت ابراهیم.

حمیدرضاعلی پور پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

التماس دعا حسین آقا
هر چند میدونم بدون ما بهت خوش نمیگذره ولی چاره ای نیست دیگه قسمت نبود

علی محمودی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

حسین جون الان که نظر منو میخونی احتمالا اونجایی تورو خدا یاد ما هم بیوفت

یک عاشق شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

خدایا
به من این فرصت را بده تا تو را بیشتر بیابم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد