برای همه ی بچه های مکانیک

من و تو یکی دهانیم 

که با همه ی صدایش 

به زیباتر سرودی خواناست. 

 

من و تو یکی دیدگانیم 

که دنیا را هر دم  

در منظر خویش تازه تر میسازد. 

 

نفرتی 

از هر آنچه بازمان دارد 

از هر آنچه محصورمان کند 

از هر آنچه وادارمان کند، 

که به دنبال بنگریم! 

 

دستی  

که خطی گستاخ به باطل می کشد    

*** 

من و تو یکی شوریم 

از هر شعله ای برتر 

که هیچ گاه شکست را بر ما چیرگی نیست. 

 

و پرستویی که در پناه بام، آشیان کرده است. 

با آمد شدنی شتابناک 

خانه را از خدایی گمشده 

لبریز می کند.

نظرات 5 + ارسال نظر
عاشق چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

تو روزی با غمی سنگین
زشهر من کوچ خواهی کرد
و من تنها در میان خاطرات خویش
به نرمی گریه خواهم کرد
که ای عاشق ترین عاشق
به هر جا پانهی بی من
دمی از لحظه های گنگ احساسات

مرا یکدم بیاد آور
که در اعماق چشمانم
بیابی راز پنهانم

که من هرگز فراموشت نخواهم کرد.

نوید مسائلی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://fluidmechanic.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1

دو نقطه دی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ

I just can say:
I like it

nfsroohi شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.poorguys.mihanblog.com

سلام.
جالبه، هم تم وبلاگتون شبیه بلاگ ماست هم رشته من مکانیکه.
اول به خاطر رشته تون بهتون تسلیت میگم
بعد به خاطر وبلاگتون بهتون تبریک
خوشحال می شم بهم سر بزنید.

chupane dorughgu دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

kasi gusfandaye mano nadide?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد