خطاب به علاقه مندان

سلام  

خطاب به علاقه مندان انرژی خورشیدی و خودرو

بفرمایید ادامه مطالب آخه درست نیست که وقت بقیه رو بگیریم

خب اینجا بهتره و دیگه مزاحم بقیه نیستیم ،خب خیلی از بچها دوست ندارند به حرفای ما گوش کنند 

ببینید بذارید یه کمی خودمونی تر حرف بزنیم  

راستشو بخوایند من خودم توی زمینه انرژی خورشیدی صفر صفر یابه عبارتی بوق ِ بوقم ؛ ولی کمی از ماشین سرم میشه . 

وفکر نمیکنم که شما هم خیلی اوضاعتون بهتر از من باشه  ؛همه تون قبول داریند که بیراهه نخواهیم رفت و هر گلی که بزنیم به سر خودمون زدیم .  

(البته اگه بتونیم  اشخاصی پیدا کنیم که کار کرده باشند قطعا چند پله میوفتیم جلو ولی نباید بشینیم و دست روی دست بگذاریم حداقلش اینه که حمایت اساتید رو خواهیم داشت )

پس یه کمی سختیه کار داریم ولی مطمئنم که  ضرر نمیکنیم .

انرژی خورشیدی که معلومه هرکی بره دنبالش و بتونه به حرفه ای تو این زمینه برسه به قول معروف نونش تو روغنه(مخصوصا حالا که یارانه ها هم هدفمند شدند)(از اینا هم که تایید میکنند و خوشحالند کمال تشکرو دارم) 

ماشینم که فکر کنم جزئ علاقه های هر مهندس مکانیکی هستش. 

اما یه کم بد موقع داریم شروع میکنیم آخه نزدیک امتحانای پایان ترم شدیم و ..... اما چون برای  شروع، ما باید احتمالا مدت طولانی به تحقیقات بپردازیم و از لحاظ تئوری  به یه تسلط نسبی برسیم تا بتونیم جلوتر بریم ، اون تعطیلات بین دوترم خیلی خوبه و باید استفاده کنیم.

در آخر بگم که من میخوام یه کم دقیقتر بدونم که کیا پاکارند و بشینیم یه کم برنامه ریزی کنیم  و  گروه رو راه بندازیم . 

برا همین آدرس ایمیلمو میدم و از بچهای پاکار خواهش میکنم که اول اینجا اعلام آمادگی کنند و بی زحمت یه ایمیل هم برام بفرستند. (بابا بدوبیراه نگید خودم هم بیکار نیستم و حتما دلیلی داره که میگم اینکار رو بکنید)  

   al_ien_ry@yahoo.com    منتظرتونما              مرسی                    بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد