درخواست کمک

سلام عرض میکنم خدمت تمامی بر و بچه های گروه توپمون 

فکری در سر دارم که خوشحال میشم اگه کسی یاریم کنه که در موردش توضیح میدم. 

نمیدونم چند نفرتون با خودروهای هیبریدی آشنایید؟؟؟ 

و چندتاتون با انرژی خورشیدی ؟؟؟ 

ولی میشه حدث زد که هیشکی تو این زمینه ها کاری نکرده ...... 

خلاصه من می خوام با استفاده از انرژی خورشیدی یه خودروی هیبریدی رو راه بندازیم !  !  ! 

البته اگه نیاز به توضیح بیشتری داشتید بنده با حوصله براتون توضیح میدم ولی نه تو وبلاگ ......  

امیدوارم که مثله اون دفعه به خاطر حمایتای بی دریغتون از خجالت آب نشم  .

نظرات 11 + ارسال نظر
maryam dehghan دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

salam .man chand vaght pish dar mourede in khodroha motalee kardam va be nazaram joze mozuhaye ruze. va jaye pishrafte ziyadi dar sakhte khodro dare .kholase inke ma ham hastim!

ازتون ممنونم
یادتون باشه که راجع به این موضوع و اهدافم باتون صحبت کنم
وباید ببینیم که افراد دیگه ای هم توان کمک دارند ؟
آخه یه کمی سخته و وقت گیره ولی خیلی جالبه

مرضیه طالبیان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

من خیلی دوس دارم کمک کنما ولی نمره های ناپلئونیم نمیذاره

حق باشماست
اوضاع درسی خودم هم اصلا روبراه نیست
ولی من درس می خونم که زندگی کنم نه اینکه زندگی کنم که بتونم درس بخونم
تشکر

عاطفه صفری دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

موضوع تحقیق برق من موتورهای هیبریدیه
یه سری مطلب درموردش جمع و ترجمه کردم که خیلی به درد بخوره
اگه کارتون راه افتاد خوشجال می شم در اختیارتون بذارم

ازتون ممنون میشم اگه این لطف رو در حقم بکنید
مرسی

شهرام سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

بابا ما رو چرا بازی نمیدی علی جون!!! حالا درسته ترمدیگه داریم میریم ولی از این دنیا که داریم خدایی نخواستهنمیریم!! ما همفعلا پایه ت هستیم.

ما چاکر آقا شهرامیم
شما جات همیشه تو این کلاس خالیه مطمئن باش

هادی عطاری سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

ای کلک حالا فهمیدم پیل سوختی رو واسه چی میخوای
من میتونم در حد پیل سوختی کمکت کنم اگه لازم باشه
خبرم کن!!!!

مرسی داری

محمد سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

ببخشید میشه یکم راهنماییم کنید البته چیزی که میگم مربوط به پست تون نیست
حداکثر تراز برا مکانیک دانشگاه اصفهان چنده؟؟؟
ممنون

shabah چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

خوشحالم که طرز فکرتون هنوز مثل ترم اولی ها باقی مونده!!!!!!!!!!!!

اه
خوشحالم که خوشحالی
کدوم فکرمو میفرمایید؟

amirabbas سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

من هم خیلی به این موضوع علاقه دارم و مطالعاتی هم در این ضمینه داشتم خوشحال می شم اگه باهاتون همکاری کنم ...

خیلی عالیه
فقط ببخشید من شما رو میشناسم؟
خواهشا بیشتر خودتون رو معرفی کنید.
نکنه زارع خودمونی؟

نوید مسائلی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://fluidmechanic.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1

سلام علیکم
من در حد پیل سوختی(چون پروژه کارشناسیمه)میتونم کمکتون کنم
ولی یه نصیحت
از خودرو بیاید بیرون
چون ما توایرانیم


سلام
اتفاقا چون تو ایرانیم جای کار داریم و اگه یه جا مثله ژاپن و آمریکا بودیم که با این میزان اطلاعات الان باید میرفتیم و تو خیابوناشون گل میفروختیم یا شیشه ماشینا رو پاک میکردیم
نوید جون اگه تونستی برام یه چیزایی میل کن مرسی
al_ien_ry@yahoo.com

سینا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

بعضی ها یه پیل سوختی دارن هر جا می رن بهشون می گی موضوع کاریت چیه میگن پیل سوختی

قابل توجه بعضیا

مینا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

آفرین گل گفتی سینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد