۱۰ اعجوبه ی دنیا

کیم اونگ یونگ : باهوش ترین فرد دنیا



                      



این فوق نابغه کره ای در سال 1962 به دنیا آمد و در حال حاضر باهوش ترین فرد دنیا محسوب می شود. او در چهار سالگی می توانست زبانهای ژاپنی، کره ای، آلمانی و انگلیسی را بخواند. در پنج سالگی سخت ترین مسئله های دیفرانسیل و انتگرال را حل میکرد و بهره هوشی بسیار بالا یعنی بالای 210 داشت. کیم از 3 تا 6 سالگی دانشجوی افتخاری دانشگاه هانگ یانگ بود و در 7 سالگی به ناسا دعوت شد. او در پانزده سالگی دکترای خود را گرفت.
 


گریگوری اسمیت : کاندیدای صلح نوبل در 12 سالگی
 


گریگوری اسمیت در سال 1990 به دنیا آمد. در دو سالگی می توانست بخواند و در ده سالگی وارد دانشگاه شد. ولی نبوغ تحصیلی، تنها نیمی از داستان گریگوری اسمیت است. او عاشق صلح می باشد و از سنین کم به عنوان حامی و یکی از فعالان حقوق کودک و صلح جهانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. او موسس سازمان بین المللی دفاع جوانان است که اصول صلح را به کودکان و جوانان سراسر دنیا آموزش می دهد. او با بیل کلینتون و میخائیل گورباچوف مذاکره داشته و در مقابل سازمان ملل سخنرانی کرده است. گریگوری در 12 سالگی کاندیدای اخذ جایزه صلح نوبل شد.

آکریت جاسوال : جراح هفت ساله
 

آکریت جاسوال یک نوجوان هندی است که باهوش ترین فرد هندی به شمار می رود. او در سال 2000 و در هفت سالگی اولین موفقیت پزشکی خود را به دست آورد. بیمار او دختری هشت ساله بود که پول کافی برای رفتن به بیمارستان نداشت. دست این دختر به حدی سوخته بود که جمع شده و به شکل مشت درآمده بود. آکریت هیچ تجربه ای در جراحی نداشت، ولی این دختر را عمل کرد و او دیگر می توانست انگشتان خود را باز و بسته کند. آکریت به مطالعات پزشکی خود ادامه داد و در دوازده سالگی دارویی برای درمان سرطان ساخت. او هم اکنون کوچکترین دانشجوی دانشکده پزشکی هند است.

کلئوپاترا استراتان : خواننده 3 ساله ای که برای هر آهنگ 1550 دلار می گیرد

کلئوپاترا در 6 اکتبر 2002 در مولداوی به دنیا آمد و دختر خواننده مولداوی-رومانیایی، پاول استراتان هست. او جوان ترین شخصی هست که به عنوان یک خواننده به موفقیت تجاری دست پیدا کرده. توسط آلبومش به نام "در 3 سالگی" که در 2006 به بازار آمد. او رکورددار رکوردهای زیادیست. ازجمله : اجرای زنده برای 2 ساعت جلوی مخاطبین زیاد، بیشترین دستمزد برای جوان ترین هنرمند، جوان ترین خواننده ای که موفق به کسب جایزه MTV شده و جوان ترین خواننده ای که در کشوری ( رومانی ) در رتبه یک قرار گرفته. 
 
آلیتا آندره : نقاشی که در دو سالگی نقاشی هایش را در یک گالری مشهور نمایش داد
 

آلیتا سه ساله است ولی نقاشی را پیش از این آغاز نموده است. وقتی «مارک جمیسون» رئیس گالری نقاشی ملبورن استرالیا نقاشی های این هنرمند را دید آنقدر از آن خوشش آمد که تصمیم گرفت آنها را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد و همه می خواستند خالق آن آثار را ببینند. در آن زمان بود که جمیسون تازه متوجه شد نقاش اصلی آن تابلوها دختر 22 ماهه هنرمند یعنی «آلیتا آندره» است.

آرون کریپکه : در دوران دبیرستان استاد هاروارد شد
 

سائول در سال 1940 در نیویورک به دنیا آمد. او یک نابغه به تمام معنا بود. در چهار سالگی جبر را کشف کرد و در پایان دوره ابتدایی هندسه، حساب و فلسفه را به پایان رساند. در نوجوانی یک سری مقاله نوشت که معلوم شد همه اصول منطق کیفی هستند. در همان زمان از سوی دانشگاه هاروارد نامه ای به او رسید که از وی دعوت می کرد برای تدریس به آن دانشگاه برود. او می گوید : «مادرم گفت باید اول دبیرستان را تمام کنم و بعد به دانشگاه بروم» بعد از دبیرستان، سائول استاد هاروارد شد و اکنون بزرگترین فیلسوف زنده دنیا می باشد.

مایکل کرنی : لیسانسیه ده ساله و میلیونر تلویزیونی
 

مایکل کرنی 24 سال دارد. او در ده سالگی مدرک لیسانس خود را گرفت و در سال 2008 در مسابقه «کی می خواهد میلیونر شود» شرکت کرده و برنده یک میلیون دلار جایزه شد. او رکوردهای جهانی بسیاری دارد که یکی از آنها تدریس در دانشگاه در 17 سالگی است.

در 4 ماهگی اولین کلماتش رو ادا کرد. در 6 ماهگی به پزشک متخصص اطفالش گفت : من گوش چپم عفونت کرده. در 10 ماهگی خواندن را یاد گرفت. در 6 سالگی دبیرستان را تمام کرد. در 10 سالگی در رشته زمین شناسی فارغ التحصیل شد.

فابیانو لوییجی : اعجوبه شطرنج که در 14 سالگی گرند مستر شد


فابیانو یک پسر ایتالیایی-آمریکایی 18 ساله هست که در سال 2007 در 14 سالگی در شطرنج به درجه گرند مستری رسید.

ویلی موسکونی : بازیکن حرفه ای بیلیارد در سن 6 سالگی

ویلیام جوزف موسکونی با لقب Mr. Pocket Billiards از فیلادلفیا بازیکن حرفه ای بیلیارد آمریکا بود. در حالی که پدر ویلی توی سالن خانه شان یک میز بیلیارد داشت اما به ویلی اجازه بازی نمی داد. ویلی هم با سیب زمینی هایی که از آشپزخانه کش می رفت و همین طور با یک دسته جارو کهنه تمرین می کرد. به زودی پدر ویلی فهمید که پسرش استعداد خاصی در بیلیارد داره، برای همین شروع به برگزاری مسابقات رقابتی کرد. به خاطر سن کم و قد کوتاهش مجبور می شد جعبه ای زیر پاهایش قرار دهد تا قدش به میز برسد.

در 1919 بین او و قهرمان بیلیارد جهان، رالف گرین لیف، مسابقه ای برگزار شد. با این که رالف بازی رو برد اما این تازه شروعی جدی برای ویلی بود.

او رکورددار ضربه های نمایشی فوق العاده ای هست. همین طور او کمک زیادی به عمومی شدن ورزش بیلیارد کرد.

الینا اسمیت : مشاور رادیویی 7 ساله
 

ایستگاه رادیویی شهر الینا زمانی به او به عنوان مشاور یا سنگ صبور یک شغل داد که او به رادیو زنگ زد و در پاسخ به زن شنونده ای که از کار بیکار و افسرده شده بود، گفت : «عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی.» توصیه الینا آنقدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی هفته ای یک ساعت او را به عنوان سنگ صبور به استودیو دعوت میکرد. الینا مشاوره های مختلفی به شنوندگان می دهد و مشکلات بسیاری از به هم خوردن نامزدی تا از بین بردن بوی بد عرق را پاسخ می دهد. وقتی یک شنونده برای او نوشت که چطور شوهر پیدا کند؟ الینا پاسخ داد : «به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن.» و وقتی شنونده دیگری پرسید چه کار کند تا نامزدش به سوی او بازگردد، گفت : «این مرد ارزش دلشکسته شدن ندارد. زندگی آنقدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد.»

شاید دوست داشته باشید مطلب ابر انسان ها : ذهن شگفت انگیز را هم مطالعه کنید که در آن 6 تن از افرادی که دارای قابلیت های ذهنی باور نکردنی هستند، معرفی شده اند.

نظرات 7 + ارسال نظر
maryam dehghan یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

akhariye kheili jaleb bud
dastet dard nakone marziye jun

آره منم آخریه رو بیشتر دوس دارم خواهش می کنم عزیزم

shabah چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

یه حسی به من میگه یازدهمیش خودت بودی

سعی کن زیاد تو زندگیت احساساتی نشی!

فریماه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام مساحت بیضی حجم بیضیه به روش انتگرال گیری یا با هر روش دیگه چگونه به دست می اید روش محاسباتم اگه لطف کنین ممنون

۲ سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ

من هم در ۴سالگی قهرمان فامیل رو تو یازده تایی شکست دادم

سینا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

شما که همه نوع مطلبی گذاشتی!!!
یه مطلب هم در مورد ۱۰ اعجوبه ی مکانیک دانشگاه اصفهان بذارید!!!

خب از خودت شرو می کنیم نظرت چیه؟

حسینی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

خانم طالبیان واقعا مطلب زیبایی بود دستتون درد نکنه.

راستی از ۱۰ اعجوبه ی بالا ۷ نفرشون پسره یعنی ۷۰ ٪ اعجوبه های دنیا پسر هستند یعنی ۲.۳۳ برابر خانم ها!

لطفا خانم ها ناراحت نشند این نظر منه.



البته حقیقت هم هست!
و حقیقت هم واسه خانم ها تلخه!

خواهش می کنم خوشحالم که خوشت اومد!
من زیاد اهل این بحثای نژادپرستانه نیستم و فکر می کنم بهتره شماهام خودتونو درگیرش نکنید. چون برای بعضی ها ممکنه زیاد طول بکشه که بفهمن : نیم مردی بود، او را هم به دار آویختند...

امیدوارم جز اعجوبه های آینده باشی این باعث افتخار ماست!

ـ پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

ایول مرضیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد