قدر دوستی ها را بدانیم









نظرات 17 + ارسال نظر
عاطفه صفری چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

من که خیلی تخت تاثیر قرار گرفتم
......

مرضیه طالبیان چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

میدانیمتان !

... چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ

الهی عزیزم چقدر.....چقدر... فعلا نمیتونم صحبت کنم

[ بدون نام ] جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

محشر بود

مینا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

دلم واقعا واسه یه دوست واقعی لک زده!!!!
دوره ی یه همچین دوستایی تموم شده فکرکنم!!!
من که ندیدم چند وقته

۲ یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

مرضیه طالبیان یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

مینا خانوم!!!
دوست واقعی ندیدی دیگه!؟؟ اینقدر سخت نگیر همینا رو بچسب تا چندتا چینی شو وارد نکردن

۸۸ یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

مینا راست میگه این روزا خیلیا فقط تظاهر به دوستی میکنن ولی اگه پاش بیفته.....!!!!!!!!!!!

چشم ها را باید شست..... یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

مینا خانم توقعت رو بیار پایین !
آیا تو خودت سعی کردی واسه کسی دوست واقعی باشی؟

مطمئن باش خودت هر مدلی رفتار کنی دوستت هم باهات همونطور رفتار میکنه
مکانیکی دیگه ,عمل و عکس العمل قانون چندم نیوتن خدابیامرزه ؟

Ruh پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

salam mina jun.man mitunam 1duste khuubi vasat basham.manam .mese to tanham.yani dust vaqeie nadaram.khushhal misham ba ham bishtar ashna shim.man minam.mina akbari.ruhe khodet.chizi az omret baghi namunde man hamneshin akheratetam.vaaaaoauoa

مینا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

*مرضیه جونم فکرکنم اگه دوست چینی داشته باشم خیلی باحال باشه کاش زودتر وارد کنن
*هنوز سرحرفم هستم وموافقم با۸۸عزیز
*من اصلا دوست خوبی نیستم و همچین ادعایی هم ندارم ولی ازین خیالم راحته که تاجایی که تونستم بدون ادعا سعی کردم دوست باشم!حالااگه موفق نبودم ولی سعی خودمو کردم!!!!
کاش آدما دوستایی باشن توموقع سختیها!!
ولی خب این قانون نشون داده که منم دوست خوبی نیستم!
*آقا روح عزیزم شمارتو واسم بذارمنم خیلی دوست دارم باهات آشناشم
کی میشه دیگه من نباشم فقط توباشی

Ruh جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

mina jun az koja miduni man agham?.man ruhe khodetam mage to aghaie?dar zemn hamishe man ba toam hichvaght nemishe tanha bi to basham..bishta bem fekr kon

مینا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

«آقا» تکه کلام منه تو که روح منی دیگه باید باطرزحرف زدنم آشناباشی که!!
اما من شک دارم روحم باشی روح من خییییییییییلی بچه خوبیه ولی تونیستی
چرا دیگه آدما وقتی دیگه تواین دنیا نباشن فقط روحشون میمونه خودشون میرن!!! گرفتی؟؟؟
ولی باور کن روح من نیستیااااا
نکنه از این روح سرگردانایی ؟هردفعه به زور خودتو میچسبونی به یکی ؟!؟!؟!؟!
ولی حالاکه اصرار داری روح منی بگو ببینم تو نمیدونی من چم شده؟ نمرهامو که دیدی روح جون؟

دوسم مینا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

مینا هنوز نفهمیدی روحت کیه؟شناساییش خیلی آسونه کافیه فقط باقی نظرات رو بخونی.

مینا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام دوسمم خوبی؟ نه من حدسم نمیاد بهم بگو خب!!
آخه من دیگه روز وشب ندارم که
میخوای یه پست بذارعاطفه جون در مورد اینکه روحه کیه ؟دوسم مینا کیه ؟حالااصلا مینا کیه؟
یکی هم جواب بده واسه چی من نمره هام اینجوری میشه؟

Ruh پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

rasti in shabah kie ke peida shode?

سینا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

فردین هنوز هم زندس!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد