عید همگی مبارک...

هر سال ماه رمضون شبهای قدر که تموم میشه یه جورایی از ماه رمضون خسته میشم. همش میخوام اون یه هفته اخر زودتر تموم بشه. اما نمیدونم وقتی تموم میشه چرا انقدر دلم واسه ماه رمضون تنگ میشه...

در هر صورت یه ماه رمضون دیگه هم اومدو رفت. فقط میخواستم از طرف تیم مدیریت وبلاگ این عیدو به همه ی بچه ها تبریک بگم. امیدوام هر چه زودتر همه دوباره دور هم جمع بشیم.

پیشاپیش عیدو به همه تبریک میگم...

شاد باشید ...

نظرات 17 + ارسال نظر
azad پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ http://it21.blogsky.com

سلام دوست من اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ من ودوستام هم بزن که در رشته ای تی فعالیت می کنیم.
اگه خواستی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم
http://it21.blogsky.com

R.Ch پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ق.ظ

فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا…
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها…
بدرود ای یاریگر ما ; که در برابر شیطان یاریمان دادی…
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک.
التماس دعا ; منم پیشاپیش عید رو به همه تبریک میگم.

زیبا بود مرسی

حمیدرضاعلی پور پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
پیشاپیش این عید بزرگ رو به همه تبریک میگم

مرسی حمید. عید تو هم مبارک

رمضان پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام بر تو که قبل از آمدنت آرزویت را داشتیم و پیش از رفتنت در هجر تو محزونیم
عید همگی مبارک

نام پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ

چه قدر زود گذشت.
حداقل واسه من.

بجه ها لطف کنین اسماتونو بنویسید. خواهشا...

* پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

من هم همینطور
اصلا باورم نمی شه امروز روز آخر ماه رمضانه خیلی زود گذشت!
میگم همکلاسی ها ۲۷ ام باید بریم دانشگاه؟ اگه همه میان ما هم بریم؟

چاره ی دیگه ای هم مگه داریم؟ من پارسال یه هفته دیرتر اومدم دانشگاه. فکر نمی کردم بچه ها 23 شهریور برن سر کلاس. تو خونه انقدر مسخرم کردند. گفتن دبستانم اول مهر باز میشه شما میخواین زودتر برین؟

م.د پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عید همگی مبارک

علمحا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
دستان عزیز مواظب باشید بابسته شدن دربهای ماه مهمانی وبرکت
لای در گیر نکنید
ازهمه عاجزانه خواهش میکنم سر نماز عید به یاد ماهم باشید
به امید دیدار

* پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

بقیه چرا نمی گن ۲۷ ام میان دانشگاه یا نه؟

حضور پر شور در ۲۷ پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

اگه کسی جواب دیگه ای جز اون داشته باشه میگه.

* جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

بله یعنی پاشیم بیام دیگه راهی ندارد! خوب پس ۲۷ شهریور می بینمتون.
عیدتون مبارک.

دوستدار * جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

اگه تو نیای که نمیشه!
بابا دلمون واست تنگ شده
چرا اینهمه اصرار داشتی کلاسارو بپیچونی؟میخوای ما رو اول جوونی از دوریت دق بدی؟

* شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ


شما ستاره شناسی؟

**************************************************************** شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

اونم میشه

* شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

گفتم که بدونی ستاره های مختلف با هم فرق دارند، ستارتو اشتباه گرفتی، اون یک ستاره دیگه بود.

دوستدار همه قشنگی های دنیا... شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

من همه ستاره ها رو دوست دارم ; هر رنگی که داشته باشن ; هر چقدر که نور داشته باشن ; من حتی ستاره های خاموش رو هم دوست دارم ; من کل آسمون رو با همه چیزای خوب و بدش; زشت و قشنگش دوست دارم( البته از نظر من هیچکدوم زشت نیستند)

* یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ

بابا باریکلا! یک دوستی می گه:
زندگی زیباست ای زیبا پسند ساده اندیشان به زیبایی رسند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد