کنکور ارشد

اینم سوالای کنکور ارشد ۸۹ 

 

 دانلود

نظرات 33 + ارسال نظر
ساسان م یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ http://5071.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنون میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. چطوری می تونم با خواننده های وبلاگم (خاص و عام) بهتر ارتباط برقرار کنم؟

مرضیه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

آقا اینقدر منو حرص ندین!
خب شاید یه نفر نمی خواد از الان واسه ارشد بخونه!باید بره بمیره؟

عاطفه دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ

چه جالب!

sanaz دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://picrapid.co.cc

سلام دوست خوبم یه سایت عکس زدم پر از عکسهای جورواجور با من تیادل لینک میکنی
www.picrapid.co.cc

رویا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

مرسی فاطمه جون، دستت درد نکنه.
مرضیه جونم کی گفته اگه دانلودش کنی از الان باید برا ارشد بخونی، حالا دانلودش می کنیم مثل کتابهایی که اول ترم می خریم و تا پایان ترم نو می مونه این هم همینجوری باشه حالا!
بازم ممنون فاطمه جون.

خواهش می کنم.
کاملا باهات موافقم.

مرضیه سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

باشه خب!
قول بده نخونیا.

دستت سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

دستت درست

سجاد نیک یار چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

خطاب به همکلاسی عزیز
نظر همه دوستان محترمه ولی خواهشا اینجوری صحبت نکن.تااون جا که من میدونم این وبلاگ مال همه مکانیکی هاست.این جور نظرات باعثه دوری ما وسال بالایی هامون میشه!

f.y چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

منم موافقم.اینجوری نباید حرف زد.

! چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

به نظرم بهتره نویسنده پست نظر این آقای 87 رو حذف کنه تا دیگران بدونن اینجا واسه کسانی که قصد بر هم زدن این جمع دوستانه رو دارن ; جایی نیست.

مرضیه طالبیان چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

با دو نظر بالا موافقم.

مرگ چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

مرگ بر راشیتیسم

؟ چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

راشیتیسم ؟؟؟؟؟
نرمی استخوان؟؟؟
حالا چرا؟؟؟؟

همینو بگو.

علیرضارفیعی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام
این نظر جنجال انگیزی که البته الان به لطف دوستان حذف شده رو من نوشته بودم.
وچون نظر خودم تنها نبود اسم ننوشته بودم و نه هیچ دلیل خاص دیگه ای...!
اولا طنز بودن نوشته تابلو بود و من فکر نمیکردم بچه ها اینقد گیر بدن!!
بعدشم چیز بدی که نگفتم
ثالثا اگه شما میگید نباید تفرقه بیفته من یه پله بالاتر از شما هستم و میگم اینجا که دبیرستان نیست که بگیم سال بالایی و...!!! هممون دوستیم.مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ادم هم با دوستاش گاهی شوخی میکنه واونم ناراحت نمیشه
فکر نمیکنم اینقد که87واکنش نشون دادن وسه خود86مهم بوده باشه...پیروز باشید

ـــ چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

ایول حدس!!!!!!!!!!!!
چقدخوشحالم که اینقدازهمدیگه شناخت پیدا کردیم
راستی یه تشکراساسی به آقای نیکیار بدهکار بودیم. مرسی امیدوارم همیشه موفق باشید۸۷ی بامنطق

منم موافقم چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

منم درمورد طنز بودن قضیه موافقم(البته حرف ۸۶طنز بود)
بچه های ۸۶ خوب میتونن از پس درسابربیان اون جریان سرکلاس سال پایینی نشستن خیلی چیز رایج وعادی ای هست نه تنها تو ورودی ۸۶ وتوگروه خودمون توهمه ی گروها ودانشگاهها میشه اینو دید کلا بانظربچه ها موافقم وتشکرازبچه های باشعور مکانیک

* پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

میشه انقد حرفای خصوصی و خاله زنک رو در معرض نمایش نذارین؟؟؟؟
بشر ارسال اس ام اس رو برا همچین مواقعی کشف کرد/خدای نکرده وبلاگ علمیه!!!!!!!!!!

کی گفته این وبلاگ فقط جنبه علمی داره! اتفاقا ما میخوایم گروهمون رو از این حالت خشک در بیاریم.

۸۶ پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

ajab bachehaye bikari hastin!!!!

من که خیلی کار دارم. بقیه رو نمیدونم...

shab پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

eival!!sanaz bloge ghashangi dasht!!!!!!!hatman berid axasho bebinid

what?

سجاد نیک یار پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام.علیرضا جان بازم به مردونگیت که جرات داشتی و اسمتو گفتی.بین خودمون باشها بعضیا حتی جرات ندارند که نظر بااسم خودشون بدند.
امابه نظر من برداشتن نظر دوستمون اشتبا بود.اینجا همه ازادند واسه هرحرفی.

علیرضا رفیعی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ

شرمنده که دوباره نظر میدم!!!!!!
اخه یکی از دخترای محترم گفته بود امثال من جایی تو این وبلاگ ندارن...
ولی خوب چون جواب سلام واجبه من مجبورم جواب سلام سجاد رو بدم(سلام سجاد جون)
یه نکته هم میگم به مدیران محترم وبلاگ:
تو این دوران که همه بخصوص قشر دانشجو دنبال ازادی بیان و...هستن واقعا جای تاسفه که یه نظر چون مطابق میل یه عده نیست حذف بشه
امیدوارم وبلاگ به اصطلاح گروهیمون!! وسیله ای باشه واسه تعالی همه جانبه بچه ها...انشاا...

سلام آقای رفیعی
شما آزادی بیان رو چی تعریف می کنید؟
این وبلاگ البته که گروهیه هیچ کسی هم قرار نیست توش احساس ناراحتی بکنه ما فقط نظراتی رو حذف می کنیم که علاوه بر اینکه باعث ناراحتی یه عده میشه هیچ کمکی هم به تعالی همه جانبه ی ما نمیکنه.

نظر شما برای ما محترمه همینطور خودتون در ضمن نظر شما وقتی حذف شد که اسم خودتون روش نبود

* پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام
بچه های مکانیک همکلاسیا! ۲۷ ام میاییند سر کلاسا یا نه؟ بگید تا بدونیم بیاییم یا نه!
کسی می دونه که قضیه حضور غیاب الزامی هفته اول هنوز هست یا نه؟

... پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ

دو سه پنج هفت ................................................
اعداد اول هستند!

* پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

یعنی چی؟

... جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

خوب اعداد اولند دیگه تازه !!

نابرده رنج گنج پنج شش هفت هشت .................................
................

مرگ جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

مرگ بر فرانشیزم

؟ جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

این یکی رو دیگه نمیدونم یعنی چه؟ بیماری که نباید باشه فکر کنم یه مدل عقیده است .درسته؟
میشه اول توضیح بدی در مورد خود فرانشیزم ; بعدشم بگی آخه واسه چرا مرگ ؟
ممنون میشیم.

در حیرتم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

بابا مثلا پست کارشناسی ارشد بوده ها !!!!!!!!!!!!!!
اینا چیه مینویسین ؟

استفاده از فرصت شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

بابا تا ارشد وقت زیاده بذار حداقل اطلاعات عمومیمون رو ببریم بالا

در حیرت نباش! یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

بله من که همه تست هام رو زدم والان منتظر جوابهاش هستم<ترجیحا تشریحی باشه>
چون من که خیلی به کنکور علاقه دارم
حالا خوب شد؟

peter دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

ا ی بابا ، نمی دونستم اینقد رهمکلاسی با حال دارم .

پس چرا توی دانشگاه اینجوری هستید

در ضمن هر کسی میگه 27 نمی یاد ، دروغ میگه

خشایار پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://arshad89m.iranblog.com/

فروش فوری پکیج کامل کتابهای کارشناسی ارشد
مهندسی مکانیک مدرسان شریف چاپ 89

قیمت 200 هزار تومن

اطلاعات بیشتر در وبلاگم هست
علت فروش : انصراف از کنکور

ahmad جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام
کسی میدونه رتبه قبولی ارشد مکانیک دانشگاه اصفهان در چه حد باید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد